«Καρφιά» ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκη-Τοξότες και τους «γαλάζιους» πανηγυρισμούς

«Κάποιοι έχουν επιλέξει τον δρόμο της αυτογελοιοποίησης» – Τι αναφέρουν τα στελέχη του κόμματος στην Καβάλα για όσους λίγα μόλις χρόνια πριν χαρακτήριζαν το έργο «φαραωνικού τύπου»

Στο όχι και τόσο μακρινό 2017 «επιστρέφει» ο ΣΥΡΙΖΑ Καβάλας για να θυμίσει στα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας ότι ήταν η τότε Κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα που ξεκίνησε το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας με μία συμφωνία που, μάλιστα, υπεγράφη στην Καβάλα.

Η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης θυμίζει ότι την εποχή εκείνη, τόσο η τοπική ΝΟΔΕ της ΝΔ όσο και ο νυν υπουργός Νίκος Παναγιωτόπουλος αλλά και ο νυν αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής είχαν σπεύσει να αποδομήσουν το έργο, χαρακτηρίζοντάς το «φαραωνικού τύπου» τη στιγμή που σήμερα… πανηγυρίζουν.

Μάλιστα, η ΝΕ του ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «πολιτική αυτογελοιποίηση» όσων άλλαξαν στάση. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Καβάλας.

Κάποιοι επιμένουν στην πολιτική αυτογελοιοποίησή τους

«Στις 6 Σεπτεμβρίου του 2017 υπογράφηκε στην Καβάλα μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδας και της Βουλγαρία για την σιδηροδρομική διασύνδεση την δυο χωρών.

Η συμφωνία υπογράφηκε από τον Αλέξη Τσίπρα και τον Βούλγαρο πρόεδρο Μπόικο Μπορίσοφ και αφορούσε στη σιδηροδρομική διασύνδεση τριών σημαντικών λιμανιών της Ελλάδας (της Αλεξανδρούπολης της Καβάλας και της Θεσσαλονίκης) με τρία βασικά λιμάνια της Βουλγαρίας.

Στην συνέχεια αυτή η συνεργασία επεκτάθηκε με την συμμετοχή της Ρουμανίας και της Σερβίας (πρόγραμμα sea2sea).

Η αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας το 2017 ήταν να χαρακτηρίσει το έργο φαραωνικού τύπου, συμπληρώνοντας με βεβαιότητα ότι δεν πρόκειται να υλοποιηθεί. Σ’ αυτό συνηγορούσαν η ανακοίνωση της ΝΟΔΕ Καβάλας και του Νίκου Παναγιωτόπουλου, αλλά και του μετέπειτα υπουργού Υποδομών Κώστα Καραμανλή.

Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται δύο χρόνια διακυβέρνησης από τη Νέα Δημοκρατία. Δυο χρόνια στασιμότητας του έργου και τσεκουρώματος του αρχικού σχεδίου.

Όταν, λοιπόν, σήμερα κάποιοι δηλώνουν ότι το έργο σχεδιάζεται και οι δεσμεύσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη παίρνουν σάρκα και οστά κατόπιν ενεργειών τους, επιβεβαιώνουν ότι έχουν επιλέξει τον δρόμο της αυτογελοιοποίησης».