Ανάσα για τον Δήμο: Πολιτική διαφήμιση «επάνω» στον θάνατο της Μαρίας Φραντζεσκάκη [εικόνα]

Η παράταξη της Δήμητρας Τσανάκα «επενδύει» στην απώλεια του στελέχους της για να κερδίσει «πόντους» δημοφιλίας μέσω πληρωμένης διαφήμισης στο Facebook;

Οθάνατος της δημοτικής συμβούλου και πρώην Αντιδημάρχου Μαρίας Φραντζεσκάκη το βράδυ της Τρίτης 21 Σεπτεμβρίου 2021 από επιπλοκές του κορονοϊού συγκλόνισε την κοινωνία της Καβάλας και όχι μόνον [διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ].

Ανάμεσα στις δεκάδες συλλυπητήριες ανακοινώσεις που εξέδωσαν αιρετοί και φορείς, «ήρθε» και αυτή της δημοτικής παράταξης «Ανάσα για τον Δήμο» στην οποία ανήκε η εκλιπούσα [διαβάστε την ανακοίνωση πατώντας εδώ].

Η -ιδιαίτερα φορτισμένη, ως είναι λογικό- ανακοίνωση της παράταξης της τ. Δημάρχου «ανέβηκε» και στην επίσημη Σελίδα της «Ανάσας» στο Facebook. Μέχρις εδώ, όλα καλά και προβλεπόμενα…

Ωστόσο, αλγεινή εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι λίγες μέρες μετά, η παράταξη θεώρησε καλό (;) να δώσει επιπλέον δημοσιότητά στη συλλυπητήρια ανακοίνωσή της, πραγματοποιώντας μία «χορηγούμενη» [Sponsored] ανάρτηση μέσω του Facebook, με τη φωτογραφία της Μαρίας Φραντζεσκάκη και το κείμενο της αρχικής ανακοίνωσης!

Δείτε τη «χορηγούμενη» ανάρτηση της Σελίδας «Δήμητρα Τσανάκα – Ανάσα Για Το Δήμο»:

ScreenShot, 28.09.2021

Αίσθηση προκαλεί και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη «επίσημη» σελίδα της παράταξης είναι, επί της ουσίας, ανενεργή, αφού η τελευταία ανάρτηση που είχε πραγματοποιηθεί στη συγκεκριμένη Σελίδα ήταν τον Φεβρουάριο του… 2020 και η αμέσως προηγούμενη τον Οκτώβριο του… 2019!

Δεν γνωρίζουμε εάν η παράταξη της «Ανάσας» ή η ίδια η επικεφαλής της έχουν αποφασίσει να «επιστρέψουν» στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ενόψει των Δημοτικών Εκλογών του… 2023, ωστόσο η κίνησή τους να «επενδύσουν» πολιτικά επάνω στον θάνατο μιας συμπολίτισσάς μας είναι το λιγότερο άκομψη [sic] και σίγουρα λανθασμένη.