Επιτροπή για τη διάσωση του ΣΦΓΤ: Στο πλευρό της Θασιακής Ένωσης για το σπίτι του Βασίλη Βασιλικού στη Θάσο, παρά…

Ανακοίνωση στήριξης στην προσπάθεια της Ένωσης να αγοραστεί η οικία του μεγάλου λογοτέχνη από το Υπουργείο Πολιτισμού και να μετατραπεί σε Λαογραφικό Μουσείο

Στο πλευρό της Θασιακής Ένωσης Καβάλας που ξεκίνησε αγώνα προκειμένου να πείσει το Υπουργείο Πολιτισμού να αγοράσει το σπίτι του Βασίλη Βασιλικού στο Θεολόγο και να μετατραπεί σε Λαογραφικό Μουσείο, στέκεται Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη Διάσωση της Στέγης του ΣΦΓΤ Καβάλας. Με ανακοίνωση της πάντως τονίζεται με έμφαση ότι αυτή η στήριξη παρέχεται το γεγονός ότι το ιστορικό στέλεχος της Θασιακής Κ. Χιόνης στέκεται ενάντια στον στόχο της Επιτροπής…

Η ανακοίνωση αναφέρει σχετικά:

«Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη Διάσωση της Στέγης του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας, στηρίζει σθεναρά το αίτημα της Θασιακής Ένωσης Καβάλας προς την υπουργό πολιτισμού κ. Λίνα Μενδώνη για την αγορά από το υπουργείο της οικίας του Βασίλη Βασιλικού στο Θεολόγο της Θάσου, για να μετατραπεί αυτό σε Ιστορικό και Λαογραφικο Μουσείο Θάσου.

Το αίτημα αυτό υποβάλλεται από τη Θασιακή Ένωση προς την υπουργό πολιτισμού δεδομένου ότι η οικογένεια του Βασίλη Βασιλικού προτίθεται να πουλήσει το σπίτι αυτό. Υπάρχουν μάλιστα ήδη πολλοί ενδιαφερόμενοι ιδιώτες, ακόμη και από γειτονικές χώρες.

Η Επιτροπή Πρωτοβουλίας για τη Διάσωση της Στέγης του ΣΦΓΤ Καβάλας στέκεται λοιπόν ανεπιφύλακτα στο πλευρό της Θασιακής Ένωσης Καβάλας στο δίκαιο αίτημά της προς την κ. Μενδώνη, παρά το γεγονός ότι το ιστορικό μέλος της και για πολλά χρόνια πρόεδρός της κ. Κωνσταντίνος Χιόνης τοποθετήθηκε με δημόσια δήλωσή του εναντίον της δικής μας προσπάθειας και του δικού μας αγώνα να διεκδικήσουμε την συνέχιση λειτουργίας του Συνδέσμου Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας στη φυσική και ιστορική του Στέγη, στο εμβληματικό κτήριο της οδού Κύπρου. Και το έκανε μάλιστα αυτό με μία προσωπική επίθεση σε δύο από τα μέλη μας.

Εμείς πιστεύουμε ωστόσο ότι ο αγώνας μας στην ουσία έχει τον ίδιο στόχο. Παλεύουμε ενάντια στην έννοια της ιδιοκτησίας. Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωση της Θασιακής Ένωσης μιλάμε για μία απολύτως θεμιτή ιδιοκτησία, ενώ στην πλευρά τη δική μας για μία ιδιοκτησία εντελώς ασύμβατη και αταίριαστη με ό,τι θα έπρεπε να εκφράζει η Εκκλησία».