Με την έλευση του Νέου Έτους, οι αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μιλούν για τις προσδοκίες αλλά και τους φόβους τους για το 2017 και παράλληλα δίνουν και τις δικές τους Ευχές στους πολίτες της Καβάλας, έτσι όπως τις κατέγραψε η Καθημερινή Εφημερίδα Νέα Εγνατία στο πρώτο της φύλλο για τη νέα χρονιά.
Θόδωρος Μαρκόπουλος: Να στοχεύσουμε σε όλα θα προσδώσουν οφέλη στον τόπο μας

Δήμητρα Τσανάκα: Θα μείνουμε όρθιοι

Κωστής Σιμιτσής: Είμαστε εδώ για να πιέσουμε τη διοίκηση να ξεπεράσει τις φοβίες της

Μάκης Παπαδόπουλος: Φαινομενικά είναι η κοινωνική πολιτική σημαία για τη διοίκηση

Βαγγέλης Παππάς : Δεν έχω δείγματα γραφής ότι θα πράγματα θα πάνε καλύτερα

Hλίας Καλανταρίδης: «Φούσκα» το πρόγραμμα της Περιφέρειας για τη σίτιση
