Οι μαθητές της Β2 τάξης συμμετείχαν στο Εθνικό-Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη Πόλη», εφαρμόζοντας στην πράξη αρχές ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και κομποστοποίησης
Οι μαθητές της Α΄ τάξης σχολείου της Καβάλας ολοκλήρωσαν την πρώτη φάση του τριετούς προγράμματος σε συνεργασία με τον οργανισμό The Tipping Point, αναπτύσσοντας δεξιότητες αυτογνωσίας, διαχείρισης άγχους και κριτικής σκέψης
Η διευθύντρια και καθηγήτρια πληροφορικής του σχολείου παρακολούθησε το πρόγραμμα Job Shadowing στη Γερμανία με έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις μαθητοκεντρικές πρακτικές και τη συνεργατική μάθηση
Συμμετοχή τριών εκπαιδευτικών του σχολείου σε πρόγραμμα Job Shadowing με στόχο τη γνωριμία με καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και την ενίσχυση της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής ταυτότητας
Τρεις καθηγητές του σχολείου συμμετείχαν σε πρόγραμμα Erasmus+ στην Κύπρο που εστίασε στην ανάδειξη εναλλακτικών μορφών διδασκαλίας, με έμφαση στη βιωματική μάθηση και την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων μάθησης
Τρεις εκπαιδευτικοί του Σχολείου συμμετείχαν σε επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο "Integrating AI in the classroom with Critical Thinking" στο πλαίσιο του Erasmus+