Ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, παρέστη στη μουσική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 24 Ιουνίου 2026, στον προαύλιο χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου, στο πλαίσιο των δράσεων της Π.Ε. Καβάλας για την ανάδειξη του Θρησκευτικού Τουρισμού και της Ιεράς Μητρόπολης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου, με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την ίδρυση του Ιερού Ναού Άγιου Απόστολου Παύλου.

Στην εκδήλωση, που παρακολούθησαν οι Αντιδήμαρχοι, Απόστολος Μουμτσάκης και Έλσα Βακιρτζή, ο Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Αρχέλαος Γρανάς, ο Μητροπολίτης Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανος, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος, στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης και εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων και πολλοί Καβαλιώτες, συμμετείχαν το σύνολο Synphonia του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Καβάλας, η Χορωδία του Μορφωτικού Πολιτιστικού Συλλόγου Νέας Περάμου και το Γυναικείο Πολυφωνικό Σύνολο “Μελλίρυτες του Μουσικοχορευτικού Συλλόγου “Το Πράβι”.

Φωτογραφίες: Λάσκαρης Τσούτσας
(Δελτίο Τύπου)
