Την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026 οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευτές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας γιόρτασαν την Τσικνοπέμπτη στον χώρο εκδηλώσεων “Γιαλός”.
Το κλίμα ήταν εορταστικό και με τη συνοδεία της ζωντανής μουσικής άπαντες έφυγαν ευχαριστημένοι, ενώ το Σχολείο ευχαριστεί τους ανθρώπους του χώρου της εκδήλωσης για την εξαίρετη φιλοξενία και εξυπηρέτηση.