Η Θεατρική Ομάδα του 1ου Γενικού Λυκείου Καβάλας, με χαρά και τιμή, προσκαλεί τους φίλους του θεάτρου στην παράστασή της «Ο Δόκτωρ» του Μπράνισλαβ Νούσιτς (κωμωδία διάρκειας 2 περίπου ωρών).
Η παράσταση ανεβαίνει στο θέατρο της πόλης μας «Αντιγόνη Βαλάκου» το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Απριλίου στις 20:00.

Επίσης τονίζει ότι «λειτουργικά έξοδα και κέρασμα της Θεατρικής Ομάδας μας αναγκάζουν να βάλουμε εισφορά 5€ για τους ενήλικες και 2€ για τους ανήλικους μαθητές-τριες, την οποία μπορείτε σε ειδικό κουτί και με το ακριβές σας ποσό να βάζετε στην είσοδο του θεάτρου».