Δημοτικό Ωδείο Καβάλας: Μουσικό ταξίδι από την παράδοση έως το ροκ

Συναυλία στην πλατεία Κανάρη το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής

Τους νοσταλγικούς ήχους της παράδοσης και του λαϊκού ρεπερτορίου, καθώς και τους μελωδικούς ρυθμούς της ροκ σκηνής και των έργων μεγάλων συνθετών, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι θεατές της πλατείας Κανάρη το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής.

Ο λόγος για τη συναυλία του Δημοτικού Ωδείου Καβάλας (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 2026), την οποία παρακολούθησαν ο Πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, Αρχέλαος Γρανάς, η Διευθύντρια Πολιτισμού και Μουσικής Εκπαίδευσης του Δήμου Καβάλας, Κλεοπάτρα Χαλβατζόγλου, το μέλος του Τοπικού Συμβουλίου Καβάλας, Τερέζα Ευστρατίου, οι γονείς των μαθητών του ΔΩΚ και πλήθος κόσμου.

Το Πρόγραμμα
– “Ακορντενάτα”: Διεύθυνση – Παύλος Ξανθόπουλος
– Σύνολο Παραδοσιακής και Λαϊκής Μουσικής: Επιμέλεια – Μανώλης Παργεντάκης
– RockBand “No Limits”: Καθοδήγηση – Γιώργος Τσερκέζης
– Σύνολο Μοντέρνου Τμήματος / Jazz: Νίκος Πανταζόγλου.

(Δελτίο Τύπου)