Μάκης Παπαδόπουλος: Φτιάχνονται νέα διόδια στην Ασπροβάλτα και μαντέψτε ποιοι θα πληρώνουν [φωτογραφίες]

Ο επικεφαλής του Τόπου της Ζωής μας ζητάει ρητά να καταργηθούν όλα τα μετωπικά και πλευρικά διόδια και προτείνει εκ νέου να γίνει συντονισμός κινητοποιήσεων και με τους άλλους δήμους οι οποίοι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα

Παραπέμποντας τη Δημοτική Αρχή Καβάλας στην κατασκευή και νέου σταθμού διοδίων στην Εγνατία Οδό στο ύψος της Ασπροβάλτας, των τρίτων στη σειρά από την Καβάλα προς τη συμπρωτεύουσα, με τις εργασίες να έχουν ήδη ξεκινήσει (φωτογραφίες), ο επικεφαλής της παράταξης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας Ο Τόπος της Ζωής μας Μάκης Παπαδόπουλος επικρίνει τη διοίκηση Τσανάκα ότι «είδε το δέντρο αλλά έχασε το δάσος», ενώ προτείνει εκ νέου να γίνει συντονισμός κινητοποιήσεων και με τους άλλους δήμους οι οποίοι αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, κάτι που όπως λέει ο κ. Παπαδόπουλος, δεν το δέχτηκε η διοίκηση του δήμου.

Ο κ. Παπαδόπουλος ζητάει ρητά να καταργηθούν όλα τα μετωπικά και πλευρικά διόδια και να εφαρμοστεί το νέο σύστημα με ηλεκτρονική αναλογική και δίκαιη χρέωση, ενώ σχολιάζει ότι η συγκέντρωση στην πλατεία δεν αρκεί και πρέπει να συνεχιστούν οι αντιδράσεις με σαφείς στόχους και αιτήματα.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Μάκη Παπαδόπουλου

Η Δήμαρχος μπορεί να λέει ότι δεν την ενδιαφέρουν τα διόδια της Ασπροβάλτας, αλλά αυτά θα τα πληρώνουν σίγουρα οι Καβαλιώτες! Και θα είναι τα τρίτα στη σειρά που θα πληρώνουμε μέχρι τη Θεσσαλονίκη… Έρχονται και τα πλευρικά, οπότε θα μεγαλώσει περισσότερο το πρόβλημα…

Εμείς επιμένουμε: το θέμα δεν είναι μόνο τα μετωπικά διόδια πάνω από την Άσπρη Άμμο, είναι όλα τα νέα διόδια που προετοιμάζονται. Γι’ αυτό είχαμε προτείνει να γίνει συντονισμός κινητοποιήσεων και με τους άλλους Δήμους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, αλλά η διοίκηση του Δήμου δεν έδειξε ενδιαφέρον…

Η λύση είναι μία: Να καταργηθούν τα μετωπικά και πλευρικά διόδια και να εφαρμοστεί το νέο σύστημα με ηλεκτρονική αναλογική και δίκαιη χρέωση, με βάση πόσα χιλιόμετρα χρησιμοποιεί ο κάθε οδηγός, είτε Έλληνας είτε ξένος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, το κόστος λειτουργίας και συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων μεταφέρεται στις πλάτες όλων των φορολογουμένων (δηλαδή μόνο των Ελλήνων), ακόμη και αυτών που δεν τους χρησιμοποιούν. Και αυτό δεν είναι δίκαιο!

Η συγκέντρωση στην πλατεία δεν φτάνει. Πρέπει να συνεχίσουμε. Με καθαρά αιτήματα και στόχους, όχι για τα «μάτια του κόσμου», όπως είπε η Δήμητρα Τσανάκα…

Μόνο έτσι μπορούμε να κερδίσουμε!