Η «περίπτωση» του KAVALA POST, αντικείμενο «μελέτης» σε σεμινάριο Digital Marketing στην Καβάλα

Συζητήθηκε η καταχώριση Advertorial ως μοναδικό «όπλο» προβολής στα χέρια των επιχειρήσεων στην ημερίδα που διοργάνωσε η Social Academy

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο Digital Marketing που διοργάνωσε η Social Academy στην Καβάλα με την αίθουσα συνεδριάσεων του Egnatia City Hotel & Spa να «γεμίζει» από ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων της περιοχής που είχαν δηλώσει συμμετοχή για να ακούσουν συμβουλές για το πώς μπορούν να αυξήσουν τον τζίρο τους μέσα από την καλή χρήση των «εργαλείων» που προσφέρει το Social Marketing.

Βασικοί εισηγητές του σεμιναρίου ήταν η Οικονομολόγος Κορίνα Σιδηράτου και ο ιδιοκτήτης της Lightform Digital Communication Στράτος Αγιάνογλου, με τα θέματα που αναπτύχθηκαν να ξεκινούν από το αποτελεσματικό «χτίσιμο» ενός brand μέχρι τις μεθόδους αποδοτικής διαφήμισης μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα.

Ειδική μνεία στο πλαίσιο του σεμιναρίου έγινε και στην «περίπτωση» του δικού μας ενημερωτικού ιστότοπου, του KAVALA POST, ο οποίος ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του 2017 και κατάφερε, μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, να βρεθεί στην κορυφή όλων των sites της ευρύτερης περιοχής,  «κλειδώνοντας» τις επιδόσεις του στις 9.500 περίπου μοναδικές επισκέψεις ημερησίως (δείτε περισσότερα εδώ).

Ο ιδιοκτήτης και διαχειριστής του KAVALA POST Ιωάννης Κ. Τσίγκας είχε την ευκαιρία να μιλήσει στους συμμετέχοντες στο σεμινάριο για το πώς κατάφερε ένα νεοεμφανιζόμενο website σε μία -φαινομενικά τουλάχιστον- «κορεσμένη» αγορά να πετύχει αυτούς τους υψηλούς στόχους σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα και, μάλιστα, με μηδενική διαφήμιση, βασιζόμενο αποκλειστικά και μόνο στη δωρεάν παροχή ποιοτικού περιεχομένου (ειδήσεις, άρθρα και ρεπορτάζ).

Το περιεχόμενο ως ζητούμενο και για τις επιχειρήσεις ήταν το αντικείμενο γύρω από το οποίο «κινήθηκε» η εισήγηση, αναλύοντας συγκεκριμένα τα οφέλη των επιχειρήσεων μέσα από τη δημιουργία και καταχώριση ενός Advertorial, ενός δηλαδή ειδικά διαμορφωμένου άρθρου/ρεπορτάζ που μπορεί να προβάλλει με εναλλακτικό τρόπο, με επάρκεια αλλά και αποτελεσματικότητα, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των υπηρεσιών ή των προϊόντων που προσφέρει μια επιχείρηση για να «ξεχωρίσει» ανάμεσα στον ανταγωνισμό.

Το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων ήταν «ζωηρό» με τις ερωτήσεις να «δίνουν» και να «παίρνουν», ενώ έγινε και ειδική παρουσίαση συγκεκριμένων περιπτώσεων Advertorials που έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί στο KAVALA POST και τα απτά, μετρήσιμα αποτελέσματα που «έφεραν» για τις επιχειρήσεις μέσα από στατιστικά και στοιχεία είτε από την πλατφόρμα του facebook είτε από την Google Analytics.