Πώς προβλέπεται να «κλείσει» η τρύπα της παραλιακής

Επιβάλλεται το «ξήλωμα» όλου του τμήματος του δρόμου στο συγκεκριμένο σημείο και η τοποθέτηση νέας σειράς τσιμεντένιων πλακών

Αργά το βράδυ της Μ. Δευτέρας 10 Απριλίου 2017, ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας Χρήστος Ηλιάδης βρέθηκε μαζί με συνεργαζόμενους μηχανικούς και στελέχη του ΟΛΚ στο σημείο όπου, εντελώς ξαφνικά, λίγες ώρες νωρίτερα «άνοιξε» μία τρύπα μετά από καθίζηση του οδοστρώματος (διαβάστε το πρώτο ρεπορτάζ εδώ), στην προσπάθεια εξεύρεσης λύσης αποκατάστασης το συντομότερο δυνατό.

Η τρύπα «άνοιξε» στη στρωμένη με γρανίτη παραλιακή οδό, στο ύψος της «Μυροβόλου», στο ρεύμα με κατεύθυνση προς τα ανατολικά. Από το σημείο διέρχεται οχετός (και όχι αγωγός) ομβρίων υδάτων που «κατεβαίνει» από τα Ποταμούδια. Τα τοιχώματα του οχετού είναι λιθόκτιστα και επάνω τους «κάθονται» πλάκες τσιμέντου. Μία από αυτές τις πλάκες προφανώς διαβρώθηκε (η κατασκευή του οχετού χρονολογείται, πιθανότατα, τη δεκαετία του ’60) και υποχώρησε, με αποτέλεσμα να υποχωρήσει και το υπόστρωμα (χαλίκια και χώμα) επάνω στο οποίο είναι τοποθετημένες οι πλάκες γρανίτη (κυβόλιθοι).

Η αποκατάσταση της τρύπας προϋποθέτει το «ξήλωμα» όλου του δρόμου, από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο και την τοποθέτηση νέας σειράς από πλάκες τσιμέντου οι οποίες θα έρθουν να «καθίσουν» επάνω στα λιθόκτιστα τοιχώματα του οχετού και έπειτα, να επανατοποθετηθούν οι κυβόλιθοι.

Μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών, η κυκλοφορία εκτρέπεται από το αντίθετο ρεύμα.