Νέα Πέραμος Καβάλας: Η απάντηση του ΟΤΕ για τις βλάβες στο δίκτυο

Η εταιρία επιβεβαιώνει 10 βλάβες σε διάστημα τεσσεράμισι μηνών, με τις περισσότερες να αφορούν σε πρόβλημα στην τροφοδοσία του εξοπλισμού

Απάντηση στην επιστολή του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Νέας Περάμου, Μάκη Ζουμπλιού στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ως πελάτης, αλλά και εκπροσωπώντας τους κατοίκους οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα με το δίκτυο σταθερής τηλεφωνίας και το ίντερνετ της εταιρίας Cosmote το τελευταίο χρονικό διάστημα (διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ) έδωσε ο ΟΤΕ.

Η απάντηση της εταιρίας

Αγαπητέ κύριε Ζουμπλιέ,
Σε απάντηση του νεότερου αιτήματος που κατέθεσε ο κος Ζουμπλιός Γεράσιμος προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), αναφορικά με τη λειτουργία της ———– τηλεφωνική σας σύνδεση, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ισχύουν όσα αναφέρονται στις υπ’ αριθ 1-101717548570/03-12-2019 και 1-110695729400/28-01-2020 απαντητικές μας επιστολές.

Συμπληρωματικά, με αφορμή την κατάθεση του αιτήματός σας και κατόπιν ελέγχου στα πληροφοριακά μας συστήματα προκύπτει ότι για το χρονικό διάστημα από 05-02-2020 έως 20-06-2020 αναγγέλθηκαν δέκα (10) βλάβες. Από τον τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε, στις εννέα βλάβες διαπιστώθηκε πρόβλημα στην τροφοδοσία του εξοπλισμού μας (DSLAM).

Πιο συγκεκριμένα, στις 05/02/2020, 03/04/2020, 13/05/2020, 21/05-22/05/2020, 23/05-26/05/2020, 02/06-03/06/2020, 15/06-16/06/2020, 17/06-18/06/2020 και 19/06-20/06/2020.

Στις 11/04/2020 αναγγέλθηκε βλάβη με σύμπτωμα «ΒΛΑΒΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ». Κατόπιν ελέγχου που πραγματοποιήθηκε στις 12/04/2020, δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα και πραγματοποιήθηκε επιβεβαίωση της υπηρεσίας έπειτα από τις απαιτούμενες μετρήσεις.

Τέλος, αναφορικά με στοιχείο δικτύου (τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό) της εταιρείας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με την αρμόδια τεχνική μας υπηρεσία, οι απαιτούμενες εργασίες για τοποθέτηση μπαταριών αναμένεται να ολοκληρωθούν έως τέλος Αυγούστου του τρέχοντος έτους (εκτός απροόπτου).