1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καβάλας: Στη Λιθουανία με «οδηγό» τις επιστήμες και τις τέχνες [φωτογραφίες]

Ομάδα 10 ατόμων, καθηγητών και μαθητών, ταξίδεψαν στην πόλη Βίλνιους της Λιθουανίας για τη δεύτερη συνάντηση του προγράμματος ERASMUS+ KA2 "Leading Future Minds"-Η επόμενη συνάντηση θα γίνει στην Καβάλα

Tο 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καβάλας πραγματοποίησε τη δεύτερη συνάντηση με τους εταίρους των άλλων χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS+ KA2 “Leading Future Minds” που χρηματοδοτείται και ελέγχεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

Συγκεκριμένα, ομάδα 10 ατόμων, καθηγητών και μαθητών του 1ου ΕΚ Καβάλας ταξίδεψαν από 13 Ιουλίου μέχρι 19 Ιουλίου 2022 στην πόλη Βίλνιους της Λιθουανίας για τη δεύτερη συνάντηση του προγράμματος ERASMUS+ KA2 “Leading Future Minds” στην οποία συμμετείχαν πάνω από 50 καθηγητές και μαθητές από τις συνεργαζόμενες χώρες (Λιθουανία, Τουρκία, Ρουμανία).

Κύριος συντονιστής του έργου είναι η Ρουμανία (Liceul Tehnologic Todireni). Κατά τη διάρκεια του πενθήμερου προγράμματος μεταξύ 14-18 Ιουλίου 2022, οι μαθητές συμμετείχαν σε εργαστήρια που διοργανώθηκαν στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Λιθουανίας (Martynas Mažvydas National Library of Lithuania) σχετικά με τη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη φωτογραφία, τις γραφιστικές τέχνες (γραφιστική, εκτυπώσεις) και διάφορα άλλα.

Επιχειρήθηκε η σύνδεση μεταξύ της ρομποτικής και την επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά. Επιπλέον, στο πλαίσιο κοινωνικών και πολιτιστικών δράσεων, μαθητές και καθηγητές ξεναγήθηκαν στην παλιά πόλη του Βίλνιους, στο Πανεπιστήμιο και στη Βιβλιοθήκη της πόλης (Vilnius University Library), επισκέφτηκαν το Εθνικό Κοινοβούλιο της Λιθουανίας όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους, το μουσείο νομισμάτων, πλήθος Χριστιανικών Εκκλησιών και τις πανέμορφες περιοχές Birštonas και Trakai.

Η ομάδα επισκέφτηκε επίσης τοπικούς διαχειριστές και αντάλλαξε απόψεις μαζί τους. Όλες οι εργασίες στο πλαίσιο της κινητικότητας στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, ενώ η επόμενη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του 2022 στην Καβάλα.