Μια «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα» από την Περιφέρεια ΑΜ-Θ ταξίδεψε στον κυπριακό Τύπο και κέρδισε τις εντυπώσεις στην 9η ΑΙΤ

Επιτυχημένες προωθητικές δράσεις της Περιφέρειάς μας στη Μεγαλόνησο στο πλαίσιο της καμπάνιας τουριστικής προβολής της περιοχής μας

Μια εξαιρετικά θετική και αυθεντική εικόνα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης παρουσιάστηκε σε κυπριακά ΜΜΕ από τους δημοσιογράφους που συμμετείχαν στο προωθητικό Press Trip, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της ΠΑΜ-Θ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα».

Ο τέσσερις εκπρόσωποι των πιο σημαντικών ομίλων ΜΜΕ της Κύπρου, οι οποίοι συμμετείχαν στην εν λόγω περιήγηση που διοργάνωσε η Choose Strategic Communications Partner για λογαριασμό της ΠΑΜ-Θ από τις 24 έως και τις 29 Σεπτεμβρίου 2022, έμειναν ενθουσιασμένοι από το απολαυστικό αυτό βιωματικό ταξίδι και κατέγραψαν την εμπειρία τους στα μέσα που εργάζονται.

Με αφιερώματα και άρθρα τους στο Down Town καθώς και στα online portals tothemaonline.com και city.sigmalive.com, οι δημοσιογράφοι εκθείασαν τις ομορφιές καθώς και τον φυσικό και πολιτιστικό πλούτο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, προβάλλοντάς την ως έναν ιδιαίτερα φιλόξενο και ξεχωριστό ταξιδιωτικό προορισμό.

Την καρδιά των ταξιδευτών έκλεψαν μέρη, όπως το μεγαλειώδες Δέλτα του Έβρου και οι ολοζώντανες πόλεις της Αλεξανδρούπολης, της Κομοτηνής, της Καβάλας και της Ξάνθης, τα ιστορικά μνημεία της περιοχής –όπου ξεχώρισε η αρχαία πόλη των Φιλίππων–, οι παραδοσιακοί οικισμοί, όπως το Σουφλί, φημισμένα τοπικά οινοποιεία, αλλά και τοπία απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς, όπως το σπήλαιο του Αγγίτη. Οι εικόνες που αποτυπώθηκαν έγιναν το όχημα για μια πολύ θετική προβολή της Περιφέρειάς μας στα Μέσα της Κύπρου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της υλοποίησης της βασικής επικοινωνιακής τουριστικής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά γεμάτη Ελλάδα», ιδιαίτερα θετικός ήταν και ο αντίκτυπος που είχε η συμμετοχή της ΠΑΜ-Θ στην 9η Athens International Tourism & Culture Expo (AIT) 2022. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης η ΠΑΜΘ συμμετείχε ενεργά σε πολλές εποικοδομητικές B2B συναντήσεις με σημαντικούς εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου.

Κεντρικός στόχος και των δύο προωθητικών αυτών πρωτοβουλιών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ήταν να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ευρύτερης περιοχής όσο και των ανθρώπων της φέρνοντας στο προσκήνιο μια Ελλάδα αναλλοίωτη που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης και τις τέσσερις εποχές του χρόνου.