Καβάλα: Κινητοποίηση για να «σπάσει» ένα πολυπληθές τμήμα στο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεώνα

Γονείς και εκπαιδευτικοί κλιμάκωσαν τις ενέργειές τους και το θέμα έληξε αισίως

Γονείς και εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεώνα, με τη στήριξη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, πέτυχαν με την κινητοποίησή τους (που διήρκησε μια βδομάδα και κορυφώθηκε με παράσταση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας) τη δέσμευση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας για χωρισμό πολυπληθούς τμήματος, «παρά τους σχεδιασμούς Διεύθυνσης και Υπουργείου», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Καβάλας

Από τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου γνώριζε ότι θα εγγραφεί ακόμη ένας μαθητής στην τάξη του πολυπληθούς (25 μαθητές) τμήματος. Εγγράφως την ίδια μέρα ο σύλλογος διδασκόντων ζήτησε από τη Διεύθυνση να χωρίσει το τεράστιο τμήμα ως 26άρι σε δύο λειτουργικά τμήματα. Η απάντηση που πήρε (προφορικά) ήταν ότι από 26 έως 30 μαθητές το τμήμα δε «σπάει»και οι «επιπλέον» μαθητές θα φοιτούν σε διπλανά σχολεία.

Τις επόμενες ημέρες έως τη Δευτέρα 9 Σεπτέμβρη, παρά τις αγωνιώδεις ερωτήσεις και κινήσεις εκπαιδευτικών και γονέων δε δόθηκε έγκριση στο να εγγραφεί ο μαθητής στο σχολείο. Σε μεγάλη ανησυχία βρέθηκαν και οι γονείς του μαθητή που επιθυμούσαν να γράψουν το παιδί στο σχολείο όπου ανήκει με βάση τη νέα τους διεύθυνση.

Έτσι, στις 9 Σεπτέμβρη, γονείς και εκπαιδευτικοί κλιμάκωσαν τις ενέργειές τους σε μια συνάντηση διαμαρτυρίας στο γραφείο της Διευθύντριας Εκπαίδευσης Καβάλας. Ως αποτέλεσμα της αποφασιστικής στάσης που κράτησαν γονείς και εκπαιδευτικοί και παρά την αρνητική στάση που αρχικά υπήρχε από πλευράς της Διεύθυνσης το θέμα έληξε αισίως αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης. Είναι μια νίκη της διεκδικητικής στάσης γονιών και δασκάλων.

Σε όλη τη χώρα, εκπαιδευτικοί και γονείς αντιστέκονται στη μεγάλη υποβάθμιση των σχολείων και της δημόσιας παιδείας. Συνάδελφοι, χέρι χέρι με τους γονείς των μαθητών μας θα ανατρέψουμε τα σχέδιά τους, δηλαδή σχολεία υποβαθμισμένα, υποχρηματοδοτούμενα, κατηγοριοποιημένα και «αυτονομημένα» έτσι ώστε να κυνηγάνε χορηγούς και δωρεές.

Δεν θα τους περάσει! Είναι μόνοι τους και είμαστε όλοι μας!