Το Κέντρο Καππαδοκικών Μελετών Η Ναζιανζός, το τριήμερο 18 έως 20 Ιουνίου , φιλοξενήσαμε συνεργείο λήψης εικόνας του τηλεοπτικού καναλιού της Βουλής των Ελλήνων. Συγκεκριμένα έγιναν καταγραφές για την εκπομπή «Από τόπο σε τόπο» που παρουσιάζει ο έγκριτος Λαογράφος Χρήστος Μυλωνάς.
Καταγράφτηκε η δράση της Στέγης Πολιτισμού Νέας Καρβάλης και του Κέντρου Καππαδοκικών Μελετών Η Ναζιανζός, η Ιστορία των Καππαδοκών από κάθε γωνιά της Αγιοτόκου χώρας της Ανατολής, της παλαιάς (Γκέλβερι) και Νέας Καρβάλης, η καταλυτική παρουσία του Αγίου μας, Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου,το Ιστορικό και Εθνολογικό Μουσείο, το Ιστορικό Αρχείο, η συλλογή φορεσιών και υφασμάτων, το Ακόντισμα, όλες οι αρχαιότητες που περιβάλλουν τη Νέα Καρβάλη καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης. Χρώμα Καππαδοκικό έδωσε η ολοκληρωμένη ορχήστρα μας αποτελούμενη από Καππαδόκες μουσικούς. Ο Άλκης Ζοπόγλου στο κανονάκι, ο Ζαφείρης Ευθυμιάδης στον Κεμανέ, ο Θόδωρος Καρατζόγλου στο βιολί, ο Γιάννης Χ”Αγγελίδης στο λαγούτο, ο Κώστας Αποκατανίδης στα κρουστά, η Χορευτική ομάδα με τους πανάρχαιους Καππαδοκικούς χορούς, με του δασκάλους μας Βασίλη Αργυρίου, Αντώνη Τασιάδη, Κίμωνα Μαγνήσαλη και οι μοναδικές αυθεντικές φορεσιές της συλλογής του φορέα μας.

Το τηλεοπτικό συνεργείο έφυγε ενθουσιασμένο και η εκπομπή προγραμματίζεται να προβληθεί στην αρχή του νέου έτους.
Συνεντεύξεις έδωσαν ο Δήμαρχος Καβάλας Κύριος Θόδωρος Μουριάδης, η Έφορος αρχαιοτήτων Καβάλας Σταυρούλα Δαδάκη και ο Πρόεδρος του Κέντρου Καππαδοκικών Μελετών Κύριος Καπλάνης Ιωσηφίδης.
«Όλοι οι συμμετέχοντες ζήσαμε ανεπανάληπτες στιγμές και βιώσαμε εμπειρίες που θα θυμόμαστε για πολύ καιρό» αναφέρει η ανακοίνωση του Κέντρου.