Egnatia Aviation: Προς το παρόν μένει Καβάλα-Από ποιους κινδυνεύει να «καταρριφθεί»

Μία ανάρτηση του Θόδωρου Καλλιοντζή άναψε φωτιές για πιθανή αποχώρηση της εταιρίας-Τι απαντούν οι ιθύνοντες της Egnatia Aviation για τη Fraport, τον Αμυγδαλεώνα και την... Iraqi Airways

Θέμα υποβάθμισης του αεροδρομίου Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος», αλλά και της δραστηριότητας εν γένει της Egnatia Aviation θέτει με ανάρτηση του στο facebook ο πρώην Νομάρχης Θόδωρος Καλλιοντζής κάνοντας λόγο για μεταφορά της πτητικής εκπαίδευσης των πιλότων στο αεροδρόμιο Κοζάνης λόγω Fraport!

Αναρωτιέται, δε, στην ίδια δημοσίευση αν οι παράγοντες της Καβάλας σκοπεύουν να αντιδράσουν σε αυτό το ενδεχόμενο! Οι απαντήσεις ωστόσο εκ μέρους της εταιρίας με μορφή σχολίων στην ίδια ανάρτηση δεν άργησαν να έρθουν με τη συζήτηση να φουντώνει και να μπλέκεται στην όλη ιστορία και η μη αξιοποίηση έως σήμερα του αεροδρομίου Αμυγδαλεώνα!

Στην ανάρτησή του ο Θεόδωρος Καλλιοντζής αναφέρει: «Αεροδρόμιο Χρυσούπολης. Η EGNATIA AVIATION μεταφέρει την πτητική εκπαίδευση των πιλότων στο αεροδρόμιο Κοζάνης λόγω Frapport? Επιχείρηση με εκλεκτούς πελάτες από όλον τον κόσμο και όλο τον χρόνο. Πρεσβευτής της Καβάλας. Οι “πρεσβευτές” του τόπου θα αντιδράσουν?».

Η επέκταση της Egnatia Aviation και οι διαπραγματεύσεις με την Iraqi Airways!

Λίγο αργότερα ωστόσο ο Δημήτρης Λυμπεράκης, εκ μέρους της εταιρίας, έσπευσε με σχόλιό του κάτω από την δημοσίευση να διευκρινίσει πως η Egnatia Aviation δε φεύγει από την Καβάλα -ακόμα τουλάχιστον- αλλά πως εξετάζεται η επέκταση δραστηριοτήτων και σε άλλα αεροδρόμια, γιατί στην Καβάλα έχει αρχίσει να επέρχεται κορεσμός!

Συγκεκριμένα, η απάντηση του κ. Λυμπεράκη έχει ως εξής: «Επιτρέψτε μου να βάλω κάποια πράγματα σε μια σειρά. Η Egnatia Aviation δεν φεύγει από την Καβάλα. Ακόμα τουλάχιστον. Εξετάζουμε επέκταση δραστηριοτήτων και σε άλλα αεροδρόμια γιατί στην Καβάλα έχει αρχίσει να επέρχεται κορεσμός. Η Κοζάνη ίσως είναι ένα από αυτά. Πραγματικός κορεσμός ή όχι είναι άλλη κουβέντα. Έχει δοθεί στη Fraport πρόταση για επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρίας από τον Οκτώβριο και απάντηση δεν έχουμε πάρει. Επίσης είναι γνωστές οι προθέσεις και οι διαθέσεις της Fraport. Είναι λογικό και φρόνιμο να εξετάζουμε εναλλακτικές.

»Η Egnatia Aviation μεγαλώνει. Στην Καβάλα σήμερα βρίσκεται 5μελής επιτροπή της Iraqi Airways, με τους οποίους συζητάμε να εκπαιδεύσουμε τουλάχιστον 70 πιλότους. Ήδη έχουμε υποχρέωση για 22.000 πτήσεις τον χρόνο για τα επόμενα δύο χρόνια. Η Καβάλα αν και θα μπορούσε να είναι αρκετή φαίνεται ότι δεν φτάνει. Χάσαμε την μεγάλη ευκαιρία του Αμυγδαλεώνα. Άρα πρέπει κάτι να κάνουμε. Να κάτσουμε και να δούμε την ανάπτυξη να περνάει από μπροστά μας δεν είναι επιλογή».

«Μέγας Αλέξανδρος» και Αμυγδαλεώνας θα μπορούσαν να κρατήσουν όλη τη δραστηριότητα στην Καβάλα

Εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον έχει και η τοποθέτηση με την μορφή σχολίου επίσης του χρήστη George Bradley, με μεγάλη θητεία στην εταιρία ο οποίος προσθέτει: «Μια παρατήρηση κι από εμένα. Η Egnatia Aviation έχει στόχο να τριπλασιάσει τη δραστηριότητα της τα επόμενα 2-3 χρόνια σε δυο ή και περισσότερα αεροδρόμια αν χρειαστεί. Ο συνδυασμός των αεροδρομίων Χρυσούπολης και Αμυγδαλεώνα θα μπορούσαν να κρατήσουν σχεδόν όλη αυτή τη δραστηριότητα στην Καβάλα με οφέλη για όλους. Πιστεύω ότι δεν είναι αργά να γίνει κάτι αλλά απαιτεί στοχευμένες δράσεις από ΟΛΟΥΣ τους φορείς και βουλευτές, ξεπερνώντας τα συνηθισμένα εμπόδια συνεργασίας μεταξύ αντιπολίτευσης και διαφορετικών κομμάτων. Αν είχε υλοποιηθεί ο Αμυγδαλεώνας, η Egnatia θα είχε ήδη 180 μαθητές και 120 εργαζόμενους και γρηγορότερο ρυθμό ανάπτυξης».