Σχεδιάζονται ευκολότερες οδικές προσβάσεις προς το αεροδρόμιο της Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος»

Οι μελέτες θα χρηματοδοτηθούν από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας ΑΜ-Θ και θα υλοποιηθούν από την Εγνατία Οδό ΑΕ-Ποιες είναι οι παρεμβάσεις και σε ποια σημεία του οδικού δικτύου

Τρεις μελέτες προχωράει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ώστε να καταστεί ευκολότερα προσβάσιμο, οδικώς μέσω Εγνατίας Οδού, το αεροδρόμιο του Nομού Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος» στη Χρυσούπολη.

Πιο αναλυτικά, η ΠΑΜ-Θ υπέβαλε πρόταση στο υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης ώστε η Περιφέρεια να διαθέσει πόρους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, προκειμένου να πραγματοποιηθούν τρεις μελέτες στον τομέα των οδικών μεταφορών.

Η πρώτη μελέτη αφορά στη μετατροπή του ημικόμβου Πέρνης στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας σε πλήρη κόμβο, με στόχο την ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση στο αεροδρόμιο της Καβάλας των οχημάτων τα οποία κινούνται στην Εγνατία Οδό με κατεύθυνση από τα ανατολικά.

Σήμερα, όσοι κινούνται στην Εγνατία Οδό από τα ανατολικά με κατεύθυνση προς το αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» και αντίθετα, χρησιμοποιούν τον ανισόπεδο κόμβο της Χρυσούπολης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διανύουν 4,3 χιλιόμετρα στην Εθνική Οδό Καβάλας-Ξάνθης και να διέρχονται από κατοικημένες περιοχές. Με τη μετατροπή του ημικόμβου Πέρνης σε πλήρη κόμβο, η σύνδεση με το αεροδρόμιο θα γίνει ταχύτερη και ασφαλέστερη.

Η δεύτερη μελέτη αφορά στον επαρχιακό δρόμο που οδηγεί στο αεροδρόμιο της Καβάλας, συνολικού μήκους 6,25 χιλιομέτρων και έχει στόχο την αύξηση του πλάτους του ώστε από τα 6 περίπου μέτρα που είναι σήμερα να φτάσει τα 11,5 μέτρα, βελτιώνοντας το επίπεδο οδικής ασφάλειας και την προσβασιμότητα στο αεροδρόμιο.

Η τρίτη μελέτη αφορά στην κατασκευή ανισόπεδου ημικόμβου στην περιοχή Οφρυνίου της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας. Σκοπός της μελέτης είναι να γίνει ταχύτερη η σύνδεση της Καβάλας με την παραλία της Τούζλας μέσω της Εγνατίας Οδού.

Σήμερα, όσοι κινούνται στην Εγνατία Οδό με κατεύθυνση από την Καβάλα προς το Οφρύνιο και αντίθετα, χρησιμοποιούν τον ανισόπεδο κόμβο Γαληψού διανύοντας 7,3 χιλιόμετρα τοπικού δικτύου και διερχόμενοι από κατοικημένες περιοχές. Με την κατασκευή ενός ημικόμβου στο Οφρύνιο, η σύνδεση της Καβάλας με την παραλία του Οφρυνίου θα μειωθεί χρονικά κατά το ήμισυ, ενώ θα βελτιωθεί και το επίπεδο ασφάλειας, καθώς δε θα υπάρχει πλέον διέλευση οχημάτων μέσα από οικισμούς.

Οι τρεις παραπάνω μελέτες θα χρηματοδοτηθούν από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας ΑΜ-Θ και θα υλοποιηθούν από την Εγνατία Οδό ΑΕ.

*Πηγή: xronos.gr