Μάκης Παπαδόπουλος: Η κ. Ιωσηφίδου μπέρδεψε τα beacons με τα… μπέικον

Συνεχίζεται η «μάχη» μεταξύ του επικεφαλής του Τόπου της Ζωής μας και της προέδρου της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, αυτή τη φορά με αφορμή τα beacons και το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του δήμου

Απάντηση με γεύση από… γαστρονομικό τουρισμό δίνει ο επικεφαλής της παράταξης του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας Ο Τόπος της Ζωής μας, Μάκης Παπαδόπουλος στην πρόεδρο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ, Αναστασία Ιωσηφίδου, σχετικά με την κριτική την οποία του άσκησε, στον απόηχο της παρουσίας του κ. Παπαδόπουλο σε έκθεση για τις νέες τεχνολογίες και τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη (διαβάστε την ανακοίνωση της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ εδώ)

Ο κ. Παπαδόπουλος προτείνει στην πρόεδρο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ «να είναι περισσότερο φιλομαθής και λιγότερο… φιλοτάξιδη», σχολιάζοντας, παράλληλα, ότι «οι πανηγυρισμοί για τις “επιτυχίες” της μας προκαλούν ανησυχία μήπως μας περιμένουν νέες παταγώδεις αποτυχίες».

Αναλυτικά η απάντηση του Μάκη Παπαδόπουλου

Τελικά, το πρόβλημα με την Πρόεδρο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ κ. Αναστασία Ιωσηφίδου είναι ότι ούτε καταλαβαίνει ούτε μαθαίνει.

Και ένα περίεργο πράγμα, κάθε φορά μας απαντάει τι ΘΑ κάνει, όχι τι EXEI κάνει…

  • Είναι άλλο ένας Δήμος να συμμετέχει σε σεμινάριο που διοργανώνει η GOOGLE και άλλο ένας Δήμος να αποφασίζει να κάνει στρατηγική συνεργασία με την GOOGLE για την ψηφιακή τουριστική προβολή του. Ο Δήμος Καβάλας έκανε το πρώτο, ο Δήμος Θεσσαλονίκης έκανε το δεύτερο.
  • Ποια είναι τα ΑΠΤΑ και ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ αποτελέσματα στην τουριστική κίνηση από τις προσπάθειες της διοίκησης του Δήμου να προωθήσει τις σχέσεις της Καβάλας με έναν δήμο της Αγ. Πετρούπολης, τη Σενζέν και το Ντέρχαμ; ΚΑΝΕΝΑ.

ΘΑ ΘΑ…

  • Εμείς πάντως με την έννοια της Διπλωματίας Πόλεων εννοούμε να προωθήσει η Καβάλα την οικονομική και τουριστική σύνδεσή της με χώρες και πόλεις με τις οποίες έχει ιστορικούς και σύγχρονους δεσμούς (Αίγυπτος, Αυστρία, Σουηδία, Ιταλία κ.ά.), για να προσελκύσει σταθερούς επισκέπτες για όλο τον χρόνο.
  • Ο μόνος βιωματικός τουρισμός που ανέπτυξε η κ. Ιωσηφίδου είναι ο δικός της… 4 χρόνια τώρα ταξιδεύει και ξαναταξιδεύει σε πολλές τουριστικές εκθέσεις ανά τον κόσμο, αλλά χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Τους Ινδούς ακόμη τους περιμένουμε, έχοντας ξοδέψει μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ από τα χρήματα των Καβαλιωτών… ΘΑ τους δούμε και αυτούς…
  • Τα beacons (!) ούτε καινοτόμα τεχνολογία είναι ούτε η πιο κατάλληλη για τουριστική προβολή. Θα έπρεπε να το ξέρει η κ. Ιωσηφίδου, αν ήταν όντως φιλομαθής… ΘΑ το κάνει και αυτό…
  • Αλλά τι να πεις για μία Δημοτική Αρχή που έκανε 3 χρόνια (!) να φτιάξει μία τουριστική ιστοσελίδα (όταν μία επιχείρηση κάνει 3 μήνες για να τη φτιάξει…) και επιμένει ακόμη να βάζει περισσότερα χρήματα σε τουριστικές εκθέσεις-ταξίδια και λιγότερα στην ψηφιακή προβολή…
  • Επί τη ευκαιρία, θα μας πει η κ. Ιωσηφίδου γιατί «εξαφάνισε» την προβολή του Μνημείου ΟΥΝΕΣΚΟ των Φιλίππων από το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του 2019; Πώς θα ψηφίσουμε ένα Σχέδιο που δεν ασχολείται με το μοναδικό Μνημείο ΟΥΝΕΣΚΟ της περιοχής μας;

Η αποτυχία της διοίκησης του Δήμου στην τουριστική προβολή είναι παταγώδης.

Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ και οι πανηγυρισμοί για τις «επιτυχίες» της μας προκαλούν ανησυχία μήπως μας περιμένουν νέες παταγώδεις αποτυχίες…

Θα προτείναμε λοιπόν στην πρόεδρο της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ να είναι περισσότερο φιλομαθής και λιγότερο… φιλοτάξιδη.

ΥΓ: Ίσως μία γαστρονομική δράση γύρω από το μπέικον να είναι μία καλύτερη ιδέα απ’ ό,τι να ξοδέψουμε χρήματα για τα beacons…