ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας: Αναδίπλωση Κορίνας Χιώτη-Πρασσά και διευκρινίσεις για τις «ομηρικές» ανακρίβειες

Απάντηση της πρώην προέδρου του Θεάτρου στο εξώδικο Λεμπεσόπουλου-Γεωργιάδη - Παραδέχεται ότι η παράσταση «Οδυσσέας» δεν «υπεκλάπη» από τον Θοδωρή Γκόνη, αλλά τον εγκαλεί γιατί δεν έδωσε το «παρών» στη... συναυλία Νταλάρα-Πασχαλίδη

Τελικά, η παράσταση «Οδυσσέας. Ο ήρωας της καρτερίας» που είχε παρουσιαστεί το καλοκαίρι του 2019 στην Καβάλα στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Φιλίππων δεν έχει καμία σχέση με την παράσταση «ΝΟΣΤΟΣ» που παίχτηκε λίγο καιρό μετά στο Καστελόριζο, όπως δηλώνει τώρα η Κορίνα Χιώτη-Πρασσά.

Υπενθυμίζεται ότι τις προηγούμενες ημέρες, με αφορμή τις διαδικτυακές καταγγελίες κατά του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας και του Θοδωρή Γκόνη που είδαν το «φως» της δημοσιότητας μέσω Facebook [διαβάστε περισσότερα εδώ], η πρώην πρόεδρος του Θεάτρου της πόλης είχε δηλώσει σε συγκεκριμένο διαδικτυακό Μέσο της Καβάλας ότι «υπάρχει θέμα» διότι ο κ. Γκόνης «πήρε» μια παράσταση που είχε πληρωθεί 25.000 ευρώ από το ΔΗΠΕΘΕ και την «πήγε» στο Καστελόριζο δίχως την «εμπλοκή» της παραγωγής.

Οι δηλώσεις της κ. Πρασσά εξόργισαν δύο από τους βασικούς συντελεστές της παράστασης «Οδυσσέας. Ο ήρωας της καρτερίας», τον πρωταγωνιστή Άρη Λεμπεσόπουλο και τον σκηνογράφο Ανδρέα Γεωργιάδη, οι οποίοι κάλεσαν με εξώδικη δήλωσή τους την πρώην πρόεδρο του ΔΗΠΕΘΕ να προβεί σε δημόσια ανασκευή αλλά και συγνώμη [διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ], κάνοντας λόγο για «παντελώς ανήθικη, άδικη, συκοφαντική και παράνομη συμπεριφορά».

Το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Μαρτίου 2021, η Κορίνα Χιώτη-Πρασσά, δια του Δικηγορικού Γραφείου του Χαράλαμπου Κουφατζή, απάντησε στο παραπάνω εξώδικο, δηλώνοντας ότι όντως, οι δύο παραστάσεις με θέμα την «Οδύσσεια» του Ομήρου δεν είχαν καμία σχέση μεταξύ τους, ότι η ίδια είχε άριστη συνεργασία τόσο με τον ηθοποιό όσο και με τον σκηνογράφο, αλλά…

…επιμένει ότι «υπάρχει θέμα Γκόνη», αφού ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας στις 31 Αυγούστου 2019 δεν έδωσε το «παρών» στη συναυλία του Γιώργου Νταλάρα και του Μίλτου Πασχαλίδη που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Φιλίππων, ως όφειλε, αλλά επέλεξε να βρίσκεται στο Καστελόριζο «χωρίς την άδεια της Διοίκησης».

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά και την αποστολή και δημοσίευση της απάντησης Πρασσά, οι εντολείς του Δικηγορικού Γραφείου Μανώλης Βονικάκης & Συνεργάτες δηλώνουν ικανοποιημένοι και δεν πρόκειται να προχωρήσουν σε άλλες νόμιμες διαδικασίες.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της δήλωσης της Κορίνας Χιώτη-Πρασσά.

«Έχω άριστες εντυπώσεις από τη συνεργασία που είχε το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας με τον πρωταγωνιστή και τον σκηνογράφο της παράστασης “ΟΔΥΣΣΕΑΣ – Ο ήρωας της καρτερίας”  και ουδέποτε στη συνέντευξη μου δεν προσέβαλα την προσωπικότητά τους.

Μετά από διευκρινίσεις που έγιναν, κατέστη ευδιάκριτο για πρώτη φορά ότι η παράσταση “ΝΟΣΤΟΣ – Η επιστροφή του Οδυσσέα” που παρουσιάστηκε στο Καστελόριζο την 31/08/2019, δεν είναι η ίδια με την παράσταση ΟΔΥΣΣΕΑΣ – Ο ήρωας της καρτερίας- από τις 19 έως και 21 Αυγούστου 2019 στο Καρνάγιο Καβάλας, που χρηματοδοτήθηκε από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας.

Σε κάθε περίπτωση το θέμα που απασχόλησε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας του οποίου προήδρευα και για το οποίο αποφασίστηκε να δώσει διευκρινίσεις ο καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας (με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ.) είναι το εξής:  Πώς βρέθηκε στο Καστελόριζο κατά την παραπάνω ημερομηνία (31/08/2019) ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, ενώ την ίδια ημέρα ακριβώς βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη το ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ με την συναυλία των ΝΤΑΛΑΡΑ-ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ στις 31/08/2019 στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, και όπου η παρουσία του ήταν απαραίτητη, χωρίς μάλιστα να ενημερώσει και να πάρει άδεια από τη διοίκηση. Για αυτή του την απουσία δεν έχει δώσει διευκρινίσεις ακόμη.

Ευχαριστώ τον πρωταγωνιστή και τον σκηνογράφο της παράστασης για τις διευκρινίσεις που δόθηκαν, καθώς μέχρι στιγμής δεν είχαν δοθεί αντίστοιχες από τους αρμόδιους.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε οποιοδήποτε μελλοντικό εγχείρημα τους».

ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΙΩΤΗ ΠΡΑΣΣΑ