Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου: Για δεύτερη φορά ο λόγος στα παιδιά… (φωτογραφίες)

Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 31 Μαρτίου οι δράσεις με μικρούς, αλλά κυρίως μεγάλους, να φεύγουν... σοφότεροι από τα μαθήματα συνεργασίας και παραγωγικής φαντασίας που έδωσαν εκατοντάδες μαθητές Δημοτικών Σχολείων της Καβάλας

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017 στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας το διήμερο εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, μια πραγματική γιορτή με εκπαιδευτικό, αλλά κυρίως διασκεδαστικό χαρακτήρα με την ενεργή συμμετοχή των πραγματικών πρωταγωνιστών, που δεν ήταν άλλοι από τα παιδιά.

Μετά την επιτυχία της πρώτης μέρας (διαβάστε λεπτομέρειες εδώ) η Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας «Βασίλης Βασιλικός», το Νομικό Πρόσωπο «Δημοτική Κοινωνική Αλληλεγγύη-Προσχολική Αγωγή  Καβάλας», ο Σύλλογος Εικαστικών Τεχνών και Φιλότεχνων Καβάλας Art Attack, η ομάδα των «Παραμυθάδων», γονείς και εκπαιδευτικοί έστησαν για δεύτερη μέρα μια πραγματική παραμυθούπολη στο κέντρο της Καβάλας για μικρούς, αλλά και μεγάλους αναγνώστες.

Εκτός από τα εικαστικά εργαστήρια, την ενημέρωση για την ανταλλακτική βιβλιοθήκη και τα μεγάλα βιβλία της Art Attack με μύθους του Hans Christian Andersen, πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν και πάλι οι μαθητές, αφού η Γ΄ και η Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Παληού έκαναν σπουδαία προετοιμασία. Με ευρηματικά κοστούμια παρουσίασαν με δραματοποίηση στα υπόλοιπα σχολεία που επισκέφτηκαν τον Δημοτικό Κήπο την ιστορία του Μικρού Πρίγκιπα.

Επίσης πάλι με δραματοποίηση εμφάνισαν διάφορους χαρακτήρες και διδάγματα από τους μύθους του Αισώπου, ενώ η ομάδα των «Παραμυθάδων» έπαιξε με τα παιδιά το παιχνίδι «Τα Ζάρια των Παραμυθιών». Με τη βοήθεια έξι τεράστιων ζαριών με εικόνες έδωσαν στα παιδιά την έμπνευση και την αφορμή να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι χρησιμοποιώντας τη φαντασία τους, ενώ τέσσερα παραμύθια που δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά θα αναρτηθούν στη σελίδα των «Παραμυθάδων».

Το εορταστικό διήμερο ήταν άκρως επιτυχημένο από πλευράς οργάνωσης, συμμετοχής και εμπνεύσεων, όμως το… επιμύθιο είναι ότι αυτή η επιτυχία, εκτός από τη δουλειά των διοργανωτών, έγκειται στο κίνητρο που δόθηκε στα παιδιά να συμμετέχουν στις δράσεις και όχι μόνο να τις παρακολουθούν, ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και μέσω αυτού, την αγάπη για το βιβλίο