• 29|05|2018 | 23:09

    Η παραλία της Καλαμίτσας είναι από τις ιστορικότερες, δημοφιλέστερες και εγγύτερες στην πόλη της Καβάλας ακτές. Το σημαντικότερο, όμως, πλεονέκτημά της είναι ότι κανείς δεν πρόκειται να φάει… πόρτα, διότι απλά δεν υπάρχουν πόρτες κι αναφερόμαστε στις καμπίνες. Αν υπάρχει η φιλοσοφία να μετατραπεί η παραλία σε παραλία γυμνιστών, δεκτό και θεμιτό. Αν όχι, όμως, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν μόνο καμιά δεκαριά καμπίνες με πόρτες -έστω κι αν δεν κλείνουν- από τις δεκάδες καμπίνες τις οποίες διαθέτει η παραλία…



  • 21|05|2018 | 19:52

    Μετά από αρκετούς μήνες και την «παρέμβαση» της εφημερίδας της Καβάλας ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ, τοποθετήθηκε στη συμβολή των οδών Τσολάκη και Ήρας στην Καβάλα καθρέφτης ελέγχου κυκλοφορίας, με τη δήμαρχο Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα να ανταποκρίνεται στο αίτημα των κατοίκων. Και ως γνωστών οι εν λόγω καθρέφτες δεν είναι για τα… μάτια του κόσμου, αλλά σώζουν ζωές. Είθε να τοποθετηθούν και σε άλλα επικίνδυνα οδικά σημεία της πόλης.



  • 18|05|2018 | 20:39

    Μια απορία εξέφρασε μερίδα αναγνωστών, οι οποίοι πέρασαν από το ισόγειο του κτιρίου της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας: Η γυμνή κούκλα δίπλα στην προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου εντάσσεται σε κάποιου είδους σουρεάλ ντεκόρ ή γίνεται κάποια έκθεση με σημείο αναφοράς τον Νταλί; Τίποτα από τα δύο. Απλώς η προτομή απέκτησε προσωρινά μια… γυμνή παρέα, στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Παιχνιδιού (διαβάστε το ρεπορτάζ εδώ), χωρίς, φυσικά να ευθύνονται τα παιδιά για το… εξπρεσιονιστικό σκηνικό. Για να λύνονται οι απορίες σας… μέσα από τη γυμνή αλήθεια.



  • 17|05|2018 | 10:20

    Το πλοίο ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα πραγματοποιεί τα δρομολόγια τα οποία εκτελούσε το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ της Hellenic Seaways το 2017 (διαβάστε σχετικά εδώ). Φαινομενικά, όλα βαίνουν καλώς… Ένα πλοίο έφυγε, ένα άλλο ήρθε. Υπάρχει, όμως, μια σημαντική λεπτομέρεια: Το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ είναι 50 μέτρα μεγαλύτερο από το ΔΙΑΓΟΡΑΣ, χωράει διπλάσιο αριθμό επιβατών και αυτοκινήτων και είναι πιο γρήγορο. Σε μια εποχή όπου η κίνηση στο λιμάνι της Καβάλας «Απόστολος Παύλος» αυξάνεται ολοένα και περισσότερο χρόνο με τον χρόνο, αυτή η «έκπτωση» κοστίζει στην εξυπηρέτηση των επιβατών -πολλοί θα μείνουν απ’ έξω κι άλλοι θα στριμωχτούν- και κατ΄επέκταση στον Τουρισμό. Και δεν είναι εποχή να «παίζουμε» με τους αριθμούς



  • 12|05|2018 | 20:22

    Θα πρέπει να έχουμε πάντα υπόψιν μας ότι οι δρόμοι της πόλης μας δεν χρησιμοποιούνται μόνον από εμάς που, λίγο-πολύ, γνωρίζουμε τις κατευθύνσεις, τις απαγορεύσεις και τους γενικότερους «κανόνες», αλλά και από επισκέπτες και τουρίστες. Εδώ και αρκετό καιρό, μία πινακίδα επί της οδού Ήρας που απαγορεύει την αριστερή στροφή προς την οδό Θεσσαλονίκης, έχει… «πέσει»! Πέφτοντας, λοιπόν, επιπρόσθετα έχει «μπλοκάρει» και την πινακίδα του STOP που είναι ακριβώς από κάτω! Μ’ έναν… «σμπάρο», δηλαδή, δυο «τριγώνια»! Διπλός όμως και ο κίνδυνος πρόκλησης κάποιου ατυχήματος από όχημα που ενδεχόμενα θα επιχειρήσει να στρίψει αντικανονικά και θα βρεθεί ανάποδα σε μονόδρομο!



  • 12|05|2018 | 18:35

    Μια εύλογη απορία εξέφρασαν ορισμένοι Καβαλιώτες οι οποίοι περπάτησαν στην παραλία της πόλης: Γιατί… μίκρυναν τα καλάθια απορριμμάτων; Και όντως, το ένα εκ των δύο μεγάλων γκρι καλαθιών αντικαταστάθηκε από ένα μικρότερο μπλε. Απορίας άξιον, τουλάχιστον ως προς την πρακτική αξία του εγχειρήματος…