Άγιο είχαν οι μαθητές του Γυμνασίου Αμυγδαλεώνα, καθώς λόγω της κακοκαιρίας και της σφοδρής χιονόπτωσης, το σχολικό λεωφορείο το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο προς Παλιά Καβάλα-Ζυγό και Νέο Ζυγό εξετράπη της πορείας του λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος, γύρω στις 14:15 το μεσημέρι της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου 2018. Ωστόσο ο χειρισμός του οδηγού ελαχιστοποίησε τον κίνδυνο για τους μαθητές οι οποίοι είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Μάλιστα, ο οδηγός άνοιξε τις πόρτες και οι μαθητές επέστρεψαν στα σπίτια τους με ΙΧ των γονέων τους, σύμφωνα με την μαρτυρία του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Αμυγδαλεώνα Απόστολου Χρόνη. Σύμφωνα...
Η κίνηση στους δρόμους θα κορυφωθεί το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας με την Ελληνική Αστυνομία να βρίσκεται επί ποδός με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων
Ο απολογισμός του 2ου τροχαίου μέσα σε ένα 24ωρο είναι υλικές ζημιές και η... συνεχώς αυξανόμενη ανησυχία των κατοίκων και των οδηγών κάθε φορά που βρέχει και το οδόστρωμα γίνεται ολισθηρό
Η στάση κυριολεκτικά ξηλώθηκε και βρέθηκε στη μέση του δρόμου, ενώ ο οδηγός του οχήματος δεν έπαθε το παραμικρό-Το ευτύχημα είναι ότι εκείνη την ώρα δεν βρισκόταν κόσμος στη στάση