Αετός Οφρυνίου: Παλικαρίσια νίκη 1-2 στη Ν. Μηχανιώνα με buzzer beater του Ιγνατίδη

Η ομάδα της Καβάλας βρέθηκε πίσω στο σκορ στο 3ο λεπτό, αλλά αντέδρασε και πήρε το «διπλό» με γκολ στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκλήρωσε την παρουσία της στον 1ο γύρο του 1ου ομίλου της Γ’ Εθνικής ο Αετός Οφρυνίου, παίρνοντας μια σπουδαία νίκη στη Ν. Μηχανιώνα από τον τοπικό Ποσειδώνα με 1-2! Η ομάδα της Καβάλας βρέθηκε πίσω στο σκορ μόλις στο 3ο λεπτό με το γκολ του Κυριακίδη, αλλά στο 7’ ισοφάρισε με Ευσταθίου. Αφού οι γηπεδούχοι έχασαν πέναλτι και οι φιλοξενούμενοι είχαν δοκάρι, στο 3ο λεπτό των καθυστερήσεων ο Ιγνατίδης διαμόρφωσε το τελικό σκορ, με το οποίο ο Αετός «πέταξε» στην 5η θέση της βαθμολογίας με 17 βαθμούς.

Η ανακοίνωση του Αετού αναφέρει σχετικά: «Πύρρεια απόδραση από την Μηχανιώνα για τον Αετό πού έφυγε έχοντας στα φτερά το μεγάλο τρίποντο κερδίζοντας τον Ποσειδώνα με 1-2…

Ένα παιχνίδι γκραν γκινιόλ με τους γηπεδούχους να προηγούνται μόλις στο πρώτο λεπτό, αλλά η αντίδραση του Αετού ήταν άμεση και στο 7′ ο Χρήστος Ευσταθίου με ασύλληπτο βόλ πλανέ έγραψε το 1-1. Στο 25′ ο Γιώργος Νομικός πιάνει το πέναλτι του Κυριακίδη και στο 35′ ο Ευσταθίου θα σημαδέψει το κάθετο δοκάρι…

Στην επανάληψη οι γηπεδούχοι είχαν την εδαφική υπεροχή με τον Αετό να βγαίνει στην κόντρα  και πήρε ότι είχε χάσει στην Κ. Βρύση μετά από φανταστική ασίστ του Γιάννη Καζαντζίδη  και καταπληκτικό τελείωμα του «φονιά» Ηλία Ιγνατίδη!

Μπράβο σας ρε παλικάρια!.

Ο Αετός ευχαριστεί το ΔΣ του Ποσειδώνα ευχαριστεί για την φιλοξενία και υπόσχεται να ανταποδώσει».