Mεγάλη αναμονή, αρκετός εκνευρισμός και ουρές χιλιομέτρων είναι το σκηνικό που επικρατεί στον Λιμένα της Θάσου, λόγω της έναρξης της περιόδου επιστροφής των εκδρομέων του νησιού στη βάση τους! Ο Λιμένας αποτελεί το βασικό λιμάνι εξυπηρέτησης των πολυάριθμων επισκεπτών της Θάσου, που επιλέγουν να αποχωρήσουν απ’ αυτή τις ίδιες ώρες και ημέρες!
Το αποτέλεσμα; Οι ουρές που σχηματίζουν τα αυτοκίνητα που περιμένουν να μπουν στα φέρι μποουτ της γραμμής για να περάσουν στην Κεραμωτή να είναι… χιλιόμετρων. Είναι χαρακτηριστικό ότι φτάνουν ακόμα και στον Περιφερειακό δρόμο του Λιμένα προς τον Πρίνο, κάτι που σημαίνει ότι οι οδηγοί και οι επιβάτες θα πρέπει να οπλιστούν με μεγάλη υπομονή περιμένοντας να έρθει η σειρά τους να μπουν το πλοίο.
Το φαινόμενο αυτό δεν είναι ξένο, ούτε πρωτοφανές για τη Θάσο. Κάθε χρόνο τέτοιες ημέρες η ροή του… «κύματος» των επισκεπτών έχει αντιστραφεί (από την είσοδο στο νησί έχει αλλάξει στην έξοδο) με αποτέλεσμα οι συγκεκριμένων δυνατοτήτων υποδομές του λιμανιού να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν επαρκώς…
