Εκάμαμεν Επανάσταση!

Τον Μάρτιο του 2020 με 500 κρούσματα, ο Κικίλιας έβγαζε φωτογραφίες με μαλλί αφάνα και ο Πέτσας να τον κουρεύει η γυναίκα του στο σπίτι. Τον Μάρτιο του 2021 με 3.500 κρούσματα, ανοίγουν τα κομμωτήρια. Μπορεί να αμφισβητήσει κάποιος ότι δεν υπάρχει σχέδιο;


 

Του Μπάμπη Γαμβρέλη

 


Ποια θα είναι η μακράν κορυφαία εκδήλωση του Δήμου Καβάλας για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση; Μα θέλει και ρώτημα; Αυτή με το Διαδραστικό Εργαστήρι Εμψύχωσης που θα συντονίσει η αμισθί ψυχολόγος του!

Και για να το δούμε με ιστορικούς όρους: το βάζει ο νους σας να παρακολουθούσαν ο Κολοκοτρώνης, ο Καραϊσκάκης, ο Ανδρούτσος και τα άλλα παιδιά της Επαναστάσεως ένα Διαδραστικό Εργαστήρι Εμψύχωσης; Θα έφταναν ή δεν θα έφταναν τα σύνορά μας μέχρι τον ποταμό Γάγγη; Εμψυχωμένοι γαρ…

Βέβαια, υπάρχει και ένα μεγάλο ατόπημα από την πλευρά του Δήμου και αυτό δεν είναι άλλο από τη μη πρόσκληση στους εορτασμούς τής μοναδικής ποιήτριας Ωδών που διαθέτει αυτήν τη στιγμή η χώρα! Της Eleonoras! Και ρωτάω: δεν θα έχουν τύψεις οι διοργανωτές που θα αφήσουν την πατρίδα μας χωρίς Ωδή για την Μπουμπουλίνα; Χωρίς Ωδή για τη Μαντώ Μαυρογένους; Χωρίς Ωδή για τις Σουλιώτισσες; Χωρίς μία Ωδή για τα επετειακά τσόκαρα της Μαρέβας…

Ο εκπρόσωπος της (νεκραναστημένης;) Πατριωτικής Κίνησης επιβεβαιώνει ότι τα μέλη της ήταν αυτά που πήγαν χωρίς μάσκες και χωρίς κανένα μέτρο προστασίας μπροστά από την προτομή του Κολοκοτρώνη για να αποδώσουν «φόρο τιμής» στους ήρωες του ’21. Το επιχείρημά του; Μάσκες φοράνε μόνο οι άρρωστοι! Καλά θα πάει και αυτό…

Βέβαια, αντί για μάσκες θα μπορούσαν να φοράνε κουκούλες, τιμώντας ταυτόχρονα και τους δικούς τους ιδεολογικούς προγόνους από τα χρόνια της Κατοχής. Ιδέα ρίχνω για την επόμενη φορά…

Θέλω να ρωτήσω τους υπεύθυνους από τον Δήμο και την αρμόδια αρχαιολογική υπηρεσία που εποπτεύει το Φρούριο της πόλης: η σημαία που τοποθετήθηκε στο τείχος του μνημείου στις 25 του Μάρτη είχε τη δικιά τους έγκριση ή ήταν πάλι καμιά από τις γνωστές πρωτοβουλίες «αυθόρμητων πολιτών»; Και αν ισχύει το δεύτερο, γνώριζαν οι καθ’ ύλιν αρμόδιοι ποιοι ήταν και τι ακριβώς εκπροσωπούν;

Ελπίζοντας πάντα να μην έχουν σχέση με την πρόσφατη (αυθόρμητη, πάντα) βεβήλωση του Εβραϊκού Μνημείου.

Αυτό της Κορίνας Χιώτη-Πρασσά ότι ναι μεν η παράσταση Νόστος. Η επιστροφή του Οδυσσέα δεν ήταν παραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ αλλά ο Γκόνης προτίμησε να πάει να τη δει στο Καστελόριζο αντί να μείνει στη πόλη και να παραβρεθεί στη συναυλία του Νταλάρα, δεν θυμίζει αρκετά εκείνο το: ναι, αλλά ο Πολάκης καπνίζει;

Όσο «κουλές» και «τραβηγμένες» υπήρξαν οι καταγγελίες για τις συμπεριφορές του Θοδωρή Γκόνη, άλλο τόσο τείνουν να γίνουν και αυτές των… συμπαραστάσεων. Λίγο μέτρο δεν θα έβλαπτε.

Και το άλλο: το να βγαίνουν να λένε το κοντό τους και το μακρύ τους για το ΔΗΠΕΘΕ αυτοί που μέχρι χθες πιθανόν να μη γνώριζαν ούτε καν τι σημαίνουν τα αρχικά του, σε ποιο είδους θεάτρου θα μπορούσαν να ενταχθούν; Στου δράματος ή της κωμωδίας;

Όχι, η Αναστασία Ιωσηφίδου γνωρίζει τι σημαίνουν τα αρχικά του, γιατί η Αναστασία Ιωσηφίδου γνωρίζει τα ΠΑΝΤΑ! Μία κατηγορία ΜΟΝΗ της!

Αμ’ εκεί στο ΕΝΑ Channel! Πάνω από δέκα ημέρες «παλεύουν» με το θέμα του ΔΗΠΕΘΕ με μισάωρα ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων! Τέτοια πρεμούρα για τα εργασιακά δικαιώματα, ούτε ο Ποτόλιας και το ΚΚΕ! Αφήστε τη μουσική υπόκρουση που συνοδεύει τις απόψεις των τοπικών παραγόντων! Να την ακούει ο Κάρπεντερ και να λυγίζει!

Σε «συνέντευξη δρόμου» (τη λες και του ποδαριού), η ηθοποιός Αναστασία Μιροσνιτσένκο καταθέτει στη δημοσιογράφο Μαρία Παπάζογλου ένα μικρό μέρος του βιογραφικού της, λέγοντας ότι έχει σπουδάσει στη Σχολή Θεάτρου του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, την κορυφαία σχολή θεάτρου στην Ελλάδα! Και σκέφτομαι: και έτσι να είναι, οι συνάδελφοί της που έχουν σπουδάσει σε άλλες θεατρικές σχολές, ανεβαίνουν στη σκηνή με λιγότερα προσόντα από εκείνη; Δεν είναι υποτιμητική μία τέτοια προσέγγιση για τους ηθοποιούς-συναδέλφους της που αποφοίτησαν (για παράδειγμα) από τη Σχολή του Εθνικού ή από τη Σχολή του Θεάτρου Τέχνης;

Δεν ξέρω ποιος ή ποια συνέταξε το δελτίο Τύπου της Συμπαράταξης Πολιτών για τα τεκταινόμενα στο ΔΗΠΕΘΕ. Αυτό που σίγουρα μπορώ να ξέρω είναι ότι το περιεχόμενό του «σέρνεται» πίσω από συντεχνιακούς ψιθύρους και πολιτικούς ακροβατισμούς. Και ως «σερνόμενο», μπορεί και με ευκολία να βγάζει μέχρι και αποφάσεις! Γιατί πώς αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς το στηρίζουμε τα θύματα και ενθαρρύνουμε να μιλήσουν για όσα έχουν βιώσει;

Προειδοποιώ: ακολουθούν σκληρές εικόνες αισθητικής από στολισμό σε χωριό του Δήμου Παγγαίου που ενδέχεται να προκαλέσουν έντονες οφθαλμικές παρενέργειες. Αποφύγετε τη συνέχεια της ανάγνωσης αν δεν λάβετε τα απαραίτητα μέτρα…

Δύο τινά προκύπτουν από το μήνυμα της Προέδρου της Δημοκρατίας για την Επέτειο της 25ης Μαρτίου προς τους Έλληνες της Διασποράς: ή το διαπερνούσε σκοπίμως φιλοδυτικόν πνεύμα (κάτι σε: «ανήκομεν εις την δύσιν») ή οι συντάκτες του πάσχουν από ιστορικό αλληθωρισμό. Όποιο από τα δύο και να ισχύει, το ατόπημα είναι μεγάλο, εν προκειμένω και θεσμικό.

Καλά ρε, σε ποιους τα πουλάτε αυτά; Από πού κι ως πού μία παίκτρια του Fame Story βαπτίζεται «σοπράνο με διεθνή καριέρα» και πάτε και τη βάζετε να ψάλλει τον Εθνικό Ύμνο στην Ακρόπολη; Επειδή έκανε sold out σε φιλανθρωπική συναυλία στο Carnegie Hall οργανωμένη από την Ομοσπονδία Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης προς τιμήν του Αρχιεπισκόπου Αμερικής Δημητρίου; Και την Έφη Θώδη να καλούσαν εκεί, sold out θα έκανε. Πόσο πιο ρεζίλια πια;

Να πω στο σημείο αυτό ότι την πρόσκληση στην αοιδό Αναστασία Ζαννή την είχε κάνει το ΓΕΕΘΑ, το οποίο ως γνωστόν εποπτεύεται πολιτικά από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, του οποίου (ως γνωστόν) υπουργός είναι ο συντοπίτης Νίκος Παναγιωτόπουλος…

Που, αν ήμουν στη θέση του, θα φώναζα τη Μόνικα μαζί με την Κρανιδέλη να το πάρουν όλο πάνω τους!

Ξέρετε τι μου έλειψε από το δείπνο στο Προεδρικό Μέγαρο; Ένας Πήτερ Σέλερς από το The Party!

Μπαίνω σε Μασούτη τίγκα στη σημαία, ακούω από τα ηχεία Εθνικό Ύμνο, είμαι μπροστά στη μαναβική, χτυπάω προσοχή και πώς κάνει το βλέμμα μου στα αριστερά, πέφτει πάνω σε κάτι προσφορές με προϊόντα Τουρκίας. Χτυπάω ανάπαυση και τρέχω κατευθείαν στον πάγκο…

Ανήμερα της 25ης Μαρτίου, η Γερμανική Βουλή απέρριψε το ελληνικό αίτημα για τις γερμανικές επανορθώσεις. Το ελληνικό αίτημα υποστήριξαν το κόμμα των Πρασίνων και το κόμμα της Αριστεράς και το καταψήφισαν οι Χριστιανοδημοκράτες και οι Σοσιαλιστές. Αν σας λέει κάτι…

Εσείς που τα ξέρετε καλύτερα, μπορείτε να μου βρείτε μία δημόσια τηλεόραση στον κόσμο ολόκληρο που θα έβαζε τον Αλιάγα να πάρει συνέντευξη από τον Μακρόν! Μία!

Θα με ρωτήσετε (και σωστά): γιατί, υπάρχει μία που να έχει Αντώνη Πανούτσο να αναλύει ποδοσφαιρικούς αγώνες; Το εκλαμβάνω ως απάντηση!

Σύμφωνα με τον στρατηγό Φλώρο, η Ελλάδα μοιράζεται τις ίδιες αξίες με τη Σαουδική Αραβία! Εγώ μαζί σου, στρατηγέ μου, αλλά κάνε κάτι με τα χαρέμια μας. Δεν βγαίνουν οι υποχρεώσεις.

Real News μάς ενημερώνει ότι ο Δημήτρης Λιγνάδης προσεύχεται στο κελί του. Να δείτε που, εκτός από τη Μενδώνη, το υποκριτικό του ταλέντο θα ξεγελάσει και τον ίδιο τον… Θεό!

Τον Μάρτιο του 2020 με 500 κρούσματα, ο Κικίλιας έβγαζε φωτογραφίες με μαλλί αφάνα και ο Πέτσας να τον κουρεύει η γυναίκα του στο σπίτι. Τον Μάρτιο του 2021 με 3.500 κρούσματα, ανοίγουν τα κομμωτήρια. Μπορεί να αμφισβητήσει κάποιος ότι δεν υπάρχει σχέδιο;

Α, και πού είστε, την επόμενη φορά που θα υπάρχει ανακοίνωση για το άνοιγμα των κομμωτηρίων και των νυχάδικων, μη βάλετε πάλι καμία Πελώνη να το αναγγείλει. Φωνάξτε τον Τρύφωνα τον Σαμαρά!

Η Τατιάνα Στεφανίδου απαθανατίζεται ολόχαρη στο Μνημείο Ολοκαυτώματος. 

Παρ’ ότι το προσπαθώ πολύ, δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται και για την Επανάσταση του 1821 «λιώνουν» και «υποκλίνονται» όλοι εκείνοι που είναι ενάντια σε κάθε είδους επανάσταση. Εκτός κι αν την μπερδεύουν με την άλλη των συνταγματαρχών, οπότε οκέι.

Μαλάκα μου, δεν μπορεί να συμβαίνουν αυτά! Ο (Νεοδημοκράτης) Δήμαρχος της Γλυφάδας τοποθέτησε ελληνική σημαία 2.000 τετραγωνικών μέτρων στον Υμηττό και από τα μεγάφωνα του Δημαρχείου παίζει μουσική από το… Μπάτμαν!

Εγώ από τον χωρισμό του ζεύγους Πατούλη κρατάω μόνο αυτό της Μαρίνας: Η εξουσία, η αλαζονεία και η έπαρση αλλοτριώνουν τους ανθρώπους. Κι αυτό όχι, δεν το είπε ο Κοέλιο. Βγαλμένο από τη ζωή (την άπονη) είναι!

Πώς κάνετε καλέ έτσι που καίγονται συνέχεια εργοστάσια ανακύκλωσης; Ανακυκλώνονται αφού!

Πώς; Δεν έχετε δει ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων των καναλιών για τις φωτιές στα εργοστάσια ανακύκλωσης; Μάλλον θα φταίει που δεν είναι πυρομανής η… Δούρου!

Και ναι! Η νήσος Ρω είναι Covid-free γιατί δεν γίνονται διαδηλώσεις!

Ποιο επιχείρημα επιστράτευσε ο Καμπουράκης για να πείσει μία Ελληνίδα που ζει στο Όσλο ότι στην Ελλάδα περνάμε καλύτερα; Αυτό: Μπορείς εσύ να φύγεις από τη δουλειά να πας για ούζα; Μετά φταίει ο Ρουβίκωνας, ε;

Εσείς το ξέρατε ότι μετά την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης ακολουθεί η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου;

Αυτό το άντε γεια σας του προέδρου του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αθηνών στο συνεργείο του ΣΚΑΪ και στον άθλιο Οικονόμου είναι από τα πιο ελπιδοφόρα πράγματα που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια σε αυτό τον τόπο. Μακάρι η στάση του κυρίου Λουράντου να βρει συνεχιστές…

Επειδή ακούγονται διάφορες κακοήθειες, να σας πω ότι το τσιμεντάρισμα στην Ακρόπολη δεν το έχει αναλάβει ο Μαρινάκης!

Όχι, δεν είναι τρολιά. Ισχύει! Μουσείο Μπενάκη σού λέει ο άλλος…

Μην το «καίτε» άλλο εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ. Η μαλακία να ψηφίσετε το νομοσχέδιο για το Ελληνικό δεν χωράει καμία δικαιολογία. Και οι όποιες προσπάθειες να «ερμηνευτεί» το ατόπημα, δεν πείθουν κανέναν. Τουναντίον, θυμώνουν και εξοργίζουν.

Τελικά είναι πολύ έντιμα και ευαίσθητα αυτά τα παιδιά του Ράδιο Αρβύλα. Ζήτησαν συγνώμη από τον Άδωνη Γεωργιάδη γιατί πρόβαλαν φωτογραφίες από μια βάφτιση που έγινε το 2017, λέγοντας ότι ήταν από τη πρόσφατη βάπτιση που έγινε κατά παράβαση των μέτρων λόγω της πανδημίας. Βέβαια, το να ζητάς συγνώμη από τον πρώτο διδάξαντα των face news είναι κομματάκι οξύμωρο, αλλά η ουσία βρίσκεται στη συνέχεια της «δήλωσης μετανοίας». Για ακούστε την: Τη φωτογραφία τη βρήκαμε στα social media και την προβάλαμε χωρίς να τη διασταυρώσουμε, γιατί εμείς δεν κάνουμε ρεπορτάζ και δημοσιογραφική έρευνα, αλλά σατιρική εκπομπή. Που πάει να πει, αν κάποτε χρειαστεί (που θα «χρειαστεί» και εδώ είμαστε…), θα μπορούμε να λέμε ό,τι ψέμα γουστάρουμε, στο όνομα της σάτιρας!

Συμπληρώνοντας τα παραπάνω, ο Κανάκης και οι συν αυτώ έχουν διαπράξει το τελευταίο διάστημα ουκ ολίγες «ατασθαλίες» αυτού του είδους, αλλά ποτέ δεν βγήκαν να απολογηθούν και να ζητήσουν συγνώμη. Συνέχισαν κανονικά τη… σάτιρα!

Είδηση της τελευταίας στιγμής που επιβεβαιώνει απόλυτα εκείνο το: ουδείς προφήτης εις τον τόπο του! Στον διαγωνισμό ποίησης με θέμα Όποιος Ελεύθερα Συλλογάται, Συλλογάται Καλά που οργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η ποιήτρια των Ωδών Eleonora Kazantidou απέσπασε Βραβείο Επαίνου για το ποίημά της, Λεφτεριά, Όνειρα Κλώθω. Και άντε τώρα να δούμε τι έχουν να πουν εκείνοι που την απέκλεισαν από τις εκδηλώσεις του Δήμου. Σκάτε, Μουριαδαίοι;

Εγώ ό,τι είχα να πω το είπα, οπότε αφήνω τον επίλογο στη λατρεμένη μου Χοντρομπαλού μπας και ανασάνουμε λίγο από το καρακιτσαριό που μας τύλιξε τις προηγούμενες μέρες.