Στον «αέρα» βρίσκεται κυριολεκτικά η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Καβάλας, αφού μόνον οι 4 από τους συμβασιούχους των οποίων οι συμβάσεις έληξαν, βρίσκονται στους επιτυχόντες στους προσωρινούς πίνακες του ΑΣΕΠ, ενώ παραμένει άγνωστο το αν θα είναι τελικά οι επιτυχόντες στους οριστικούς πίνακες.
«Η διαδικασία περικλείει όλους τους Έλληνες πολίτες και όχι μόνον τους συμβασιούχους τους δικούς μας. Εγώ τους είπα, μακάρι να βρεθεί τρόπος να πάρετε περισσότερα μόρια. Είπα την Δευτέρα να έρθουν να δουλέψουν. Από τις 112 θέσεις, μόνο 4 καταλαμβάνουν οι συμβασιούχοι. Κύριος οίδε πότε θα έρθουν οι καινούργιοι. Μακάρι να παραμείνετε. Στα δικαστήρια είπαμε ότι ο δήμος σας χρειάζεται, είστε απαραίτητοι», δήλωσε η δήμαρχος Καβάλας Δήμητρα Τσανάκα το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας 2 Απριλίου 2018 κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στη συνέχεια είπε ότι η Υπηρεσία Καθαριότητας βρίσκεται κυριολεκτικά στον «αέρα» με 60 άτομα προσωπικό, προσθέτοντας πως σε άλλους καιρούς ο δήμος ζητούσε για μόνιμο προσωπικό μηχανικούς ή άλλους επιστήμονες, σήμερα όμως παρατηρείται μια δραματική αποψίλωση του δήμου από έμπειρους εργατοτεχνίτες, αφού δε διαθέτει ούτε έναν μαραγκό.
Τη στήριξή τους στην απόφαση της δημάρχου να καλέσει όσους συμβασιούχους επιθυμούν να παρουσιαστούν τη Μεγάλη Δευτέρα στη δουλειά, με το ρίσκο να μην είναι στους οριστικούς πίνακες, παρείχαν όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης, με εξαίρεση τον Χρήστο Ποτόλια, ο οποίος επικαλέστηκε τθς ελαστικές σχέσεις εργασίας και την ανεκτικότητα την οποία δείχνουν οι εργαζόμενοι, προκειμένου να υποστούν τα μικρότερα δυνατά κακά.
Ψήφισμα για το Αεροπορικό Απόσπασμα της Χρυσούπολης
Στη συνεδρίαση παρέστη και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο υπό κατάργηση Αεροπορικό Απόσπασμα της Χρυσούπολης, επισμηναγός Νίκος Παναγιωτίδης, ο οποίος είπε απευθυνόμενος στο Σώμα: «Ο υπουργός μάς είπε ότι το Αεροπορικό Απόσπασμα καταργείται για εξοικονόμηση πόρων. Πώς γίνεται αυτό; Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 7 συνάδελφοι στο ενδεχόμενο πτήσης σε ετοιμότητα, φανταστείτε τι γίνεται όταν επιχειρούν αεροπλάνα. Στο παρελθόν αντιμετωπίσαμε πολλές και καταστροφικές πυρκαγιές. Αυτές οι πτήσεις θα γίνονται τώρα από μετακινούμενο προσωπικό και από την Fraport, άρα για ποια εξοικονόμηση μιλάμε;
»Η Fraport δεν έχει εμπειρία. Αυτή τη στιγμή στα 4 αεροδρόμια στα οποία η στρατιωτική αεροπορία συνυπάρχει με την Fraport γίνεται αναδιοργάνωση. Το να αποστρατικοποιείται κομμάτι της Βόρειας Ελλάδας αυτή τη στιγμή είναι σε λάθος κατεύθυνση, αλλά δε θέλω να επεκταθώ στο θέμα. Εκτιμούμε ότι η Fraport θέλει κάθε παραγόμενο έργο να το αναλάβει αυτή, σκεφτείτε όμως πόσο λογικό είναι να αντικατασταθεί ένα έμπειρο προσωπικό με ένα προσωπικό το οποίο έχει ως στόχο του το κέρδος.
»Το κόστος δε θα μειωθεί παραπάνω από 20.000-30.000 το χρόνο, ενώ εμείς όπου και να μετατεθούμε, θα συνεχίσουμε να πληρωνόμαστε. Πέρα από τα Πετζετέλ, είμαστε εναλλακτικό αεροδρόμιο και για τα Καναντέρ», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παναγιωτίδης.
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργος Γραμμένος ανέγνωσε προσχέδιο ψηφίσματος, ενώ αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι έκαναν παρεμβάσεις για να ζητήσουν επαναδιατύπωση σε ορισμένα σημεία στην κατεύθυνση αυτό να καταστεί πιο απαιτητικό και δυναμικό.