24ο ΔΣ Καβάλας: Τους μύησε στα μυστικά της ρομποτικής και τον ευχαριστούν

Ευχαριστήριο προς τον Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του ΔΙΠΕΑ Ελλάδος Δρ Δημήτρη Καραμπατζάκη που ανέλαβε κατά τα δύο τελευταία σχολικά έτη την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτική

Τις θερμές ευχαριστίες τους προς τον Διευθυντή του Εργαστηρίου Βιομηχανικών και Εκπ/κων ενσωματωμένων συστημάτων και Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Δρ Δημήτρη Καραμπατζάκη, εκφράζουν με ανακοίνωση τους η Διευθύντρια και οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί του 24ου Δημοτικού Σχολείου, για την παρουσία και υποστήριξή του στις καινοτόμες πρακτικές που επί δύο σχολικά έτη εφάρμοσε το σχολείο.

Η ανακοίνωση αναφέρει σχετικά:

«Η Δ/ντρια και οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί ευχαριστούμε θερμά τον Δρ. Καραμπατζάκη Δημήτρη, Διευθυντή του Εργαστηρίου Βιομηχανικών και Εκπ/κων ενσωματωμένων συστημάτων και Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, για την παρουσία και υποστήριξή του στις καινοτόμες πρακτικές που επί δύο σχολικά έτη εφάρμοσε το σχολείο.

Ο Δρ. Καραμπατζάκης Δημήτρης, ανταποκρινόμενος σε αίτημα της Διεύθυνσης του 24ου Δημοτικού Σχολείου Καβάλας, ανέλαβε κατά τα δύο τελευταία σχολικά έτη την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Η επιμόρφωση αναπτύχθηκε σε τρεις κύκλους. Ο πρώτος επιμορφωτικός κύκλος “Εισαγωγή σε θέματα STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε τυπικό και συμπεριληπτικό περιβάλλον”, υλοποιήθηκε και ολοκληρώθηκε κατά το σχολικό έτος 2021-2022. Ο δεύτερος και ο τρίτος με θέμα «STEM-STEAM- Εκπαιδευτική ρομποτική» και «STE(A)M-Προγραμματισμός και εκπαιδευτική ρομποτική» υλοποιήθηκαν καθ’ όλη τη φετινή σχολική χρονιά και ολοκληρώθηκαν  με μεγάλη επιτυχία.

Ο κ. Καραμπατζάκης συνέβαλε καθοριστικά με την άοκνη προσφορά του στη θεωρητική κατάρτιση των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών και στην αξιοποίηση του διαθέσιμου εξοπλισμού του σχολείου  σε ρομπότ, ενώ παράλληλα υποστήριξε τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς στην προετοιμασία σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης δράσεων στη σχολική τάξη. Προϊόν των ενδοσχολικών επιμορφώσεων υπήρξαν σχέδια εργασίας, τα οποία υλοποιήθηκαν με τη συμμετοχή του συνόλου σχεδόν των μαθητών του δημοτικού την τελευταία διετία στο μάθημα των εργαστηρίων δεξιοτήτων και διαθεματικά σε άλλα μαθήματα του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών».