Τα καταλύματα της Χαλκιδικής λένε “Kalimera” σερβίροντας καβαλιώτικο πρωινό!

Σύμβαση συνεργασίας της Ananiadis Foods με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων «Ο Αριστοτέλης»

Με ένα πλούσιο, πιστοποιημένο πρωινό θα καλημερίζουν από τη νέα θερινή περίοδο οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων «Ο Αριστοτέλης» τους πελάτες τους στη Χαλκιδική. Τη γέφυρα γαστρονομίας και τουρισμού έριξε η καβαλιώτικη εταιρία Αλλαντικά Ανανιάδης [Ananiadis Foods] και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων «Ο Αριστοτέλης» την… εκμεταλλεύτηκε υπογράφοντας σύμβαση συνεργασίας στo τέλος Οκτωβρίου.

Το νέο προϊόν της Αλλαντικά Ανανιάδης, ήρθε για να δώσει λύση σε χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού (μικρές τουριστικές επιχειρήσεις, που δεν διαθέτουν κουζίνα) οι οποίοι έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να προσφέρουν σε επτά διαφορετικούς τύπου τον δίσκο πρωινού «Kalimera».

Στα θετικά του νέου προϊόντος προσμετρώνται η πιστοποιημένη ποιότητα, το γεγονός πως δεν απαιτεί προετοιμασία, δε απαιτούνται ειδικές εγκαταστάσεις και άδεια, παρά μόνο ένα ψυγείο για τη συντήρησή του, διατηρείται έως και 30 μέρες εντός ψυγείου, αναβαθμίζει την τουριστική επιχείρηση στην οποία προσφέρεται.

Ήδη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων «Ο Αριστοτέλης», Δημήτρης Χαδαλής, το ενδιαφέρον από τα μέλη της Ομοσπονδίας είναι έντονο και κυρίως από αυτούς που δραστηριοποιούνται στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής. Μάλιστα όσοι διατηρούν καταλύματα στον ορεινό όγκο της περιοχής, μπορούν από τώρα, αν το επιθυμούν, να εντάξουν το πρωινό στις παροχές τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Ομοσπονδία έχει περί τα 2.000 ενεργά μέλη.

«Το πρωινό «Kalimera», είναι μια καινοτόμος ενέργεια της Ομοσπονδίας για τα μέλη της που θα συμβάλει στην ποιοτικότερη παροχή υπηρεσιών των επιχειρηματιών του κλάδου με πιστοποιημένα προϊόντα και στόχο τον ευχαριστημένο πελάτη. Πριν τη  σύναψη της συμφωνίας δοκιμάσαμε τα δείγματα και ενθουσιαστήκαμε» λέει χαρακτηριστικά ο κ.Χαδαλής υπογραμμίζοντας πως «θα παρέχονται 7 διαφορετικά είδη πρωινού ανάλογα με τις ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη έχοντας σαν βάση τα πλούσια προϊόντα που παράγονται στην Χαλκιδική».

Στους επτά τύπους πρωινού περιλαμβάνονται τα: classic, continental, sweet & savory, Mediterranean, local delicacies, executive, eat better (gluten free).

Όσα τουριστικά καταλύματα δεν διαθέτουν κάποια αίθουσα, ή κήπο θα μπορούν να προσφέρουν το πρωινό της επόμενης ημέρας από την προηγούμενη, μέσω της καμαριέρας που θα καθαρίζει τα δωμάτια.

Το κουτί που θα φέρει το πρωινό, έχει το λογότυπο του πρωινού “Kalimera”, της Ομοσπονδίας καθώς και το σήμα της Χαλκιδικής.

Όσο για το αν η προσθήκη πρωινού θα επηρεάσει την τελική τιμή του δωματίου ο κ. Χαδαλής επισημαίνει πως αναμένεται να είναι από μικρή έως ανεπαίσθητη.

H εταιρία Ananiadis Foods θα συμμετέχει στην Έκθεση Philoxenia, από τις 8 έως και τις 10 Νοεμβρίου 2019 στη Θεσσαλονίκη, λέγοντας τη δική της καβαλιώτικη “Kalimera” μέσα από το δικό της περίπτερο:

Πηγή: voria.gr