«Το σφαγείο του έρωτα» ή αλλιώς πώς το Θέατρο μπορεί να κινηθεί σε πολλές διαστάσεις [φωτογραφίες]

Βρεθήκαμε στο τελευταίο τέκνο του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, της εταιρίας «Λυκόφως» και του Θοδωρή Γκόνη και πήραμε μια γεύση από ένα θεατρικό μωσαϊκό μουσικής, παράδοσης, λόγου και πνευματικότητας

Το αποτύπωμα της παράδοσης στο νεοελληνικό Θέατρο είναι αναντίρρητο και πασιφανές, για πολλούς και εύλογο. Εδώ όμως το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, η εταιρία «Λυκόφως» και ο Θοδωρής Γκόνης, με τα υλικά που πήρε από τον Παντελή Μπουκάλα, αντιστρέφουν τη ροή των πραγμάτων και κάνουν το Θέατρο, παράδοση, με έναν περίτεχνο εγκιβωτισμό χωρίς υπερβολές και απέρριπτες διδαχές.

Ο λόγος για την παράσταση «Το σφαγείο του έρωτα» η οποία για τρία Σαββατοκύριακα του Απριλίου 2022 θα φιλοξενείται στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου [διαβάστε λεπτομέρειες για την παράσταση εδώ και εδώ και εδώ].

Κινητήριος δύναμη της παράστασης η γλώσσα και η μουσική, δύο απαράβατες ρήτρες για τον Θοδωρή Γκόνη, που μαζί με τα εξαιρετικά σκηνικά και κοστούμια, αλλά και τον φωτισμό, ανάγουν την αισθητική της παράστασης σε ένα επίπεδο που αγγίζει όλες τις αισθήσεις.

Η συγκεκριμένη δουλειά του Γκόνη, πάντως, διαφέρει πολύ από τις προηγούμενες δουλειές του, όχι σε επίπεδο πνευματικότητα, αλλά σε επίπεδο δομής, εκφράζοντας τον έρωτα και τα πάθη μέσα από γλωσσικά δάνεια από την Κύπρο μέχρι τη Μακεδονία, όπως αρέσκεται, άλλωστε, να κάνει, ως εραστής της γλώσσας και των ιδιωματισμών σε κάθε επίπεδο.

Δείτε φωτογραφίες από τις πρόβες της παράστασης

*Φωτογραφίες: Θανάσης Σοφιανός-KAVALA POST