Συνεχίζουν να «κόβουν βόλτες» οι αγελάδες στην περιοχή του Χαλκερού, τόσο μέσα σε κατοικημένες περιοχές, όσο και στο οδικό δίκτυο, επαρχιακό και εθνικό. Το φαινόμενο δεν είναι καινούριο, ενώ στο παρελθόν έχουν σημειωθεί θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα από αδέσποτες αγελάδες, εξαιτίας της ασυνειδησία των βοσκών και της έλλειψης μέτρων πρόληψης, ώστε να μην φτάνουν οι αγελάδες σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Ο τέως βουλευτής Καβάλας και κάτοικος της περιοχής Ηλίας Ιωαννίδης ανήρτησε σχετική φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (φωτογραφία άρθρου), συνοδεύοντάς την με ένα δηκτικό σχόλιο με το οποίο αφήνει αιχμές για τον δήμο Καβάλας και τις ευθύνες του για το...
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε σήμερα Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου γύρω στις 19:00 κοντά στην έξοδο της Νέας Περάμου με κατεύθυνση για Καβάλα. Για άγνωστους, μέχρι στιγμής, λόγους, δύο ΙΧ αυτοκίνητα συγκρούστηκαν μετωπικά, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό των δύο οδηγών, με τον έναν να νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας. Άμεση ήταν η επέμβαση της Τροχαίας Καβάλας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και του ΕΚΑΒ που έσπευσαν στο σημείο, ενώ άνδρες της Τροχαίας διερευνούν τα αίτια του ατυχήματος, με βάση και τις μαρτυρίες των περαστικών.
Για μισή περίπου ώρα έμεινες το μεσημέρι «κλειστή» η οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης (15:30-16:00), στο ρεύμα προς την Ιχθυόσκαλα, όταν μία νταλίκα συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με ΙΧ, λίγα μέτρα μετά την στροφή στον κόμβο Φαλήρου, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, ο οδηγός του ΙΧ κινούνταν στην δεξιά λωρίδα του δρόμου και αναγκάστηκε να στρίψει αριστερά, προκειμένου να αποφύγει τα σταθμευμένα οχήματα, με αποτέλεσμα ο οδηγός της νταλίκας που κινούνταν στο αριστερό ρεύμα να μην προλάβει να φρενάρει. Η συνέπεια ήταν να παρασύρει το ΙΧ για περίπου 20 μέτρα, χωρίς να τραυματιστεί ο οδηγός του, παρόλο που τον χτύπησε...