Κώστας Μπαντίκος: Προτεραιότητές μας στην Εκπαίδευση η ισονομία, η διαφάνεια και η αξιοκρατία

Απολογισμός έργου από τον νυν, πλέον, περιφερειακό διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ για όσο καιρό διετέλεσε επικεφαλής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καβάλας

Στον απολογισμό του έργου του από το πόστο του επικεφαλής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καβάλας πραγματοποίησε την Πέμπτη 4 Απριλίου 2019 ο νυν, πλέον, περιφερειακός διευθυντής της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ, Κώστας Μπαντίκος, παρουσία του αναπληρωτή διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καβάλας, Χρήστου Αρβανιτόπουλου.

«Με όλη την ομάδα της Διεύθυνσης καταφέραμε να διαχειριστούμε το ανθρώπινο δυναμικό και τον νέο τρόπο εφαρμογής των προγραμμάτων, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Βασικές αρχές μας στις επιλογές μας ήταν η ισονομία, η διαφάνεια και η αξιοκρατία. Συνάμα, μάς προέκυψαν πολλά θέματα, όπως το προσφυγικό-μεταναστευτικό, το οποίο έπρεπε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο. Το πράξαμε παρά τις όποιες επιφυλάξεις είχαν κάποιοι συμπολίτες, λόγω άγνοιας ίσως. Επίσης, ένα άλλο σημαντικό θέμα ήταν τα σχολικά γεύματα και σήμερα φτάσαμε σε 16 σχολικές μονάδες του δήμου Καβάλας να παρέχουμε 1.560 γεύματα», τόνισε αρχικά ο κ. Μπαντίκος.

«Ένα άλλο σοβαρό θέμα που είχε αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία ήταν η εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης. Εμείς ως οφείλαμε διασφαλίσαμε ότι όλο αυτό θα γινόταν απρόσκοπτα. Υπήρξαν αντιδράσεις, όμως επί της αρχής είχαμε αποδείξει ότι μπορούσαμε να καλύψουμε τον αριθμό των μαθητών που θα δεχόμασταν. Βέβαια, δεν έχουν λείψει τα προβλήματα. Τα γνωρίζουμε και κυριότερο εξ αυτών είναι το κτηριακό, ειδικά στα νηπιαγωγεία που σε πολλές περιπτώσεις στεγάζονται μέσα σε δημοτικά και γι’ αυτό χρειάζεται σχεδιασμός για να δοθεί μια λύση. Επίσης, ένα άλλο σημαντικό θέμα ήταν η ίδρυση 15 τμημάτων ένταξης. Μετά από 10 χρόνια που δεν είχαν ιδρυθεί τέτοια τμήματα και τις αυξανόμενες ανάγκες, είχαμε προτείνει 17 νέα τμήματα και τελικά ιδρύθηκαν 15», ανέφερε ο κ. Μπαντίκος.

«Γενικότερα προσπαθήσαμε με βάση όλο αυτό το εξωγενές περιβάλλον να κάνουμε τη δουλειά μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κάνοντας έναν συγκερασμό των αναγκών των εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και της κοινωνίας ευρύτερα. Ένα πράγμα που επιπρόσθετα επιχειρήσαμε, ήταν να δώσουμε εξωστρέφεια στην υπηρεσία μας, με το να κοινοποιούμε οτιδήποτε είχε σχέση με τη δουλειά μας, την εκπαίδευση των παιδιών και ενδιέφερε την τοπική κοινωνία. Δώσαμε ώθηση σε πολιτιστικές δράσεις, αναπτύσσοντας έτσι περαιτέρω τις προσωπικότητες των μαθητών μας. Καταληκτικά να πω ότι σίγουρα τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί όσον αφορά τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και γι’ αυτό είμαστε εδώ, για να τα διαχειριζόμαστε με τον καλύτερο τρόπο, προτείνοντας λύσεις», δήλωσε ο περιφερειακός διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ.