Μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 16 προς Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017, άγνωστοι «κατέβασαν» το πανό που από τις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου είχαν αναρτήσει στα κάγκελα του Πάρκου Φαλήρου οι απολυμένοι από τη Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων και το οποίο περιείχε αναφορά στις 300 και πλέον μηνύσεις και τις 200 απολύσεις «δώρο Λαυρεντιάδη» στην πόλη της Καβάλας. Μάλιστα, προ ημερών, οι απολυμένοι προχώρησαν σε «λίφτινγκ», αλλάζοντας την ευχή για «Καλές Γιορτές» με τη λέξη «ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ». Αν και οι δράστες της «αποκαθήλωσης» δεν είναι γνωστοί, προφανώς πρόκειται για κάποιους οι οποίοι ενοχλούνται από την αναφορά του ονόματος «Λαυρεντιάδης». Και σίγουρα το πανό δεν «κατέβηκε» από κάποια Υπηρεσία του...
Εντός δέκα ημερών οι υπάλληλη της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος της Περιφερειακής Ενότητας υποχρεούνται να παραδώσουν μια σειρά ποσοτικών και ποιοτικών στοιχείων