Οι μαθητές της Γ’ τάξης του Ζουμπουλάκειου πέρασαν από το παλαιό σχολείο της Ισραηλιτικής κοινότητας, το μνημείο του Ολοκαυτώματος και από τη Μεγάλη Λέσχη όπου φιλοξενείται έκθεση φωτογραφιών από στρατόπεδα συγκέντρωσης
Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την κάθε μορφής βία και αμέσως μετά τιμήθηκαν μέλη της οικογένειας Ζουμπουλάκη, ιδρυτών-ευεργετών του σχολείου που λειτούργησε το 1980
Μανίνα, Νίκη και Μαρία Ζουμπουλάκη θα τιμηθούν από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, αμέσως μετά την εκδήλωση με θέμα «Το φαινόμενο της βίας-Μια Ορθόδοξη θεώρηση» με ομιλητή τον Μητροπολίτη Στέφανο