Ειδική επιτροπή που θα απαρτίζεται από τους κ. κ. Ραψομανίκη, Χριστοφορίδη και Σιμιτσή θα εξετάσει επιστημονικά και νομικά αν όλα είναι «ok» για την τοποθέτηση των διοδίων-Εντυπωσιακά τα στοιχεία εκτροπής στα διόδια της Μουσθένης
Παράταση λειτουργίας της λιπασματοβιομηχανίας έως ότου συζητηθεί και επί της ουσίας η αίτηση αναστολής της Λιπάσματα Νέας Καρβάλης κατά της απόφασης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μ-Θ
Περίπου 500 και πλέον άτομα συγκεντρώθηκαν στην Εγνατία Οδό στο ύψος της Άσπρης Άμμου ενώ οι αντιδράσεις θα κλιμακωθούν αν τελικά προχωρήσει το σχέδιο για νέο σταθμό διοδίων-Χάος στην πόλη από το ολιγόλεπτο κλείσιμο του δρόμου
Ακούγονταν εδώ και καιρό. Σε κάθε συζήτηση για το ενδεχόμενο να υπάρξει «επόμενη μέρα» στη ΒΦΛ –χωρίς Λαυρεντιάδη, εννοείται- το όνομά του «έπαιζε» πάντα… Ωστόσο, νά που τώρα τελευταία τα «σενάρια» άρχισαν να γίνονται επίμονα. Και να ενισχύονται από τη «φόρα» που έχει πάρει ο Ιβάν Σαββίδης επενδύοντας και αγοράζοντας ό,τι… κινείται. «Γιατί όχι και τα Λιπάσματα;», λένε πολλοί. Άλλωστε, ακούμε για… Ρώσους επενδυτές στη Βιομηχανία τα τελευταία -τουλάχιστον- επτά χρόνια! Το αν τώρα όλα αυτά έχουν βάση ή απλά είναι φήμες που διακινούνται με… κεκτημένη ταχύτητα, μένει να αποδειχτεί στην πράξη.
Λίγος ο κόσμος στη συγκέντρωση ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ με την πλειοψηφία να αποτελείται από τους απολυμένους της ΒΦΛ και εργαζόμενους στα Πετρέλαια-Μικρή και η απεργιακή συμμετοχή των εργαζομένων σε Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα στην Καβάλα