Η εταιρία κατέθεσε στην Αθήνα το τρίτο της δικόγραφο για το ίδιο θέμα μέσα σε δέκα μέρες - Η νέα προσωρινή θα συζητηθεί το πρωί της Παρασκευής 6 Οκτωβρίου 2017
Ολιγωρία των φορέων αλλά και «καρφιά» για μονομερή στάση καταγγέλλει ο δημοτικός σύμβουλος - Η δήμαρχος πήρε επιβεβαίωση από την ίδια τη ΒΦΛ ότι όλα είναι εντάξει - Ο Αντιπεριφερειάρχης προσπαθεί να φτιάξει τα μηχανήματα εδώ και έναν χρόνο
Με λεωφορεία στην πρωτεύουσα τα Σωματεία των «μέσα» - Παρεμβάσεις υπέρ της ΔΕΠΑ από Απολυμένους-ΓΣΕΕ-ΟΕΧΒΕ-Εργατικό Κέντρο - Στιγμές «έντασης» στο προαύλιο του Πρωτοδικείου Αθηνών
Επιστολή στην εφημερίδα του Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρίας - «Από τη λειτουργία των εργοστασιακών εγκαταστάσεων προκύπτουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για το σύνολο της Ελληνικής Οικονομίας»
Η εργοδοσία των Λιπασμάτων «αντεπιτίθεται» εν μέσω δημοσιευμάτων που «θέλουν» τη ΒΦΛ να... πωλείται! - Διαβάστε όλο το «ιστορικό» της πρόσφατης δικαστικής διαμάχης ELFE κατά ΔΕΠΑ
Οι υπηρεσίες του δήμου Καβάλας θα συλλέξουν όλες τις πιστοποιήσεις που διασφαλίζουν ότι οι εγκαταστάσεις του λιμανιού λειτουργούν νόμιμα και κατόπιν θα ξανασυζητηθεί το θέμα-Ένταση μεταξύ απολυμένου της ΒΦΛ και της Μαρίας Φραντζεσκάκη
Εξώδικο ΔΕΠΑ προς ELFE φέρνει στο φως το energypress.gr: «Είτε η ιδιοκτησία των Λιπασμάτων θα εμφανίσει ξαφνικά “ζεστό χρήμα”, είτε η λειτουργία τους θα διακοπεί»!
«Επανέρχεται» το θέμα μετά από... έξι χρόνια (!) κατόπιν «πιέσεων» του Υπουργείου Οικονομίας και τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτική εξέτασης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας
Εντός της εβδομάδας οι αποφάσεις! - Δημοσίευμα επικαλείται «κύκλους» της ΔΕΠΑ επαναφέρει το σενάριο της πώλησης του εργοστασίου μέσω της αναγκαστικής ειδικής εκκαθάρισης!