Η δήμαρχος Καβάλας διαβεβαίωσε ότι ο δήμος έπραξε τα δέοντα μετά τις καταγγελίες του Αγροτικού Συλλόγου Καβάλας και την αυτοψία Καλανταρίδη στα Τενάγη-Βολές Βαγγέλη Παππά για τα περί «συνεκμετάλλευσης» του Ασημακοπούλου
Ευχές από την ΠΟΕ για επιτυχή συνέχιση του αγώνα των απολυμένων και διαβεβαιώσεις ότι θα βρίσκεται στο πλευρό τους-Αίτημα προς το υπουργείο Εργασίας για θεσμοθέτηση Εργατοδικείων και για αλλαγή του Πτωχευτικού Νόμου
Το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο χαιρετίζει την απόφαση του Δικαστηρίου που δικαιώνει τους απολυμένους, ωστόσο τονίζει ότι ο αγώνας τώρα ξεκινάει, θέτοντας μια σειρά διεκδικήσεων
Γραπτή ανακοίνωση των Απολυμένων με ευχαριστίες αλλά πολλά «μηνύματα» - Όσοι υποσχέθηκαν λύση έχουν τώρα «όπλο» στα χέρια τους - Κάλεσμα σε όλους τους συναδέλφους να δουλέψουν «όλοι μαζί»
Το απόγευμα της Πέμπτης 13 Ιουλίου 2017, λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση της δικαστικής απόφασης που δικαιώνει τους πρώτους 56 παράνομα απολυμένους των Λιπασμάτων (διαβάστε την εδώ), κυκλοφόρησε μία «κοινή δήλωση» στο ΑΠΕ-ΜΠΕ (χωρίς περαιτέρω… λεπτομέρειες) της υπουργού Εργασίας Έφης Αχτσιόγλου και του υφυπουργού Οικονομίας & Ανάπτυξης Αλέξη Χαρίτση που λέει τα εξής: «Η κυβέρνηση δεν πρόκειται να ανεχτεί λογικές που κινούνται εκτός νομιμότητας, παραβιάζουν τους κανόνες προστασίας της εργασίας και του περιβάλλοντος. Στο επίκεντρο του αναπτυξιακού σχεδίου θέτουμε την προστασία των δικαιωμάτων των εργαζομένων. Στηρίζουμε την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα που τηρεί την εργατική και περιβαλλοντική νομοθεσία και σέβεται την...
Μια «δημιουργική» ανάγνωση της Δικαστικής Απόφασης τη στιγμή που το Δικαστήριο «μιλάει» ξεκάθαρα για «εν τοις πράγμασι σύνδεση» όλων των εταιριών που λειτουργούν εντός του εργοστασίου