Όταν οι δηλώσεις τοπικών παραγόντων «προσκαλούν» τους κατοίκους σε πράξεις αυτοδικίας, τότε νομίζω ότι οι παρεμβάσεις των Εισαγγελικών Αρχών όχι απλά νομιμοποιούνται αλλά και επιβάλλονται!
Ο επικεφαλής του Ποταμιού συναντήθηκε με εργαζομένους στην Ιχθυόσκαλα και με τους απολυμένους της ΒΦΛ – Διαδοχικές συναντήσεις με τον πρόεδρο του ΤΕΙ ΑΜ-Θ και με την δήμαρχο Καβάλας
Ένα «ζεστό» απόγευμα στην Παλιά Μουσική με «οικοδεσπότη» τον Πολιτιστικό Σύλλογο της Παναγίας και χορηγούς επαγγελματίες της Καβάλας που στηρίζουν τον αγώνα των απολυμένων
Νίκος Βογιατζίδης: «Έχουμε εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη» – Καταδολιευτικές διαδικασίες «βλέπει» ο γγ του υπουργείου Εργασίας Ανδρέας Νεφελούδης
Με ένα ευμεγέθες πανό που αναρτήθηκε το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου στα κάγκελα του Πάρκου Φαλήρου, από την είσοδο επί της οδού Ερυθρού Σταυρού στον κόμβο, οι περίπου 200 απολυμένοι των ELFE και οι οικογένειές τους εύχονται σε όλους τους Καβαλιώτες… Καλές Γιορτές! Σε αυτό γίνεται αναφορά στις πλέον των 300 (!) μηνύσεων που έχουν κατατεθεί από την εργοδοσία Λαυρεντιάδη σε όσους εργαζόμενους αρνήθηκαν να υπογράψουν τις απολύσεις τους και τις νέες 14μηνες συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου στις εργολαβικές εταιρίες.