Η παράταξη του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας με ανακοίνωσή της κάνει λόγο για events που φέρνουν κόσμο στους δρόμους αλλά όχι στα μαγαζιά, ενώ τα μικρά καταστήματα γίνονται βορά των μεγάλων επιχειρήσεων και του κεφαλαίου
Το Σώμα πλην του Χρήστου Ποτόλια ενστερνίστηκε πλήρως το κείμενο-ηλεκτρονικό ψήφισμα το οποίο έχουν ψηφίσει μέχρι τώρα δεκάδες Καβαλιώτες-Κατέβασαν τις «μπάρες» στο ψήφισμα της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων της ΑΜ-Θ για τα διόδια που αφήνει απ' έξω την Καβάλα
Πέθανε την Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017 «πλήρης ημερών» και κηδεύτηκε την Παρασκευή 10 Μαρτίου στη Γραβούνα η αγωνίστρια Ευδοκία Ποτόλια, σύντροφος και στήριγμα του λοχαγού του Ε.Λ.Α.Σ. και στελέχους του ΚΚΕ Δημητρίου Ποτόλια. Η Τ.Ε. Καβάλας του ΚΚΕ απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στους οικείους της, στα παιδιά της Χρήστο, Δημοτικό Σύμβουλο Καβάλας με τη Λαϊκή Συσπείρωση και Κώστα Ποτόλια και τις οικογένειές τους.
Δεν υπάρχει κανένα θέμα καθώς είναι ψευδή, όπως τα χαρακτήρισε, τα δημοσιεύματα για τη «συγκατοίκηση» του δήμου με τα κατεχόμενα στην Έκθεση της ΕΜΙΤΤ υποστήριξε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κατά τη σημερινή συνεδρίαση
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 16 Ιανουαρίου 2017, η Δήμητρα Τσανάκα έσπευσε κατά τον «απολογισμό» των χειρισμών της Διοίκησής της κατά τις ημέρες της «Αριάδνης» να «προλάβει» την κριτική της Αντιπολίτευσης, διατυπώνοντας το «παράπονο» πως από τους επικεφαλής των άλλων παρατάξεων, μόνον ο Βαγγέλης Παππάς την πήρε στο τηλέφωνο για να την ρωτήσει «αν χρειάζεται βοήθεια», ο Παράσχος Αγανικόλας της έστελνε… SMS, ενώ ο Χρήστος Ποτόλιας επικοινώνησε με τη Μαρία Φραντζεσκάκη για να «δει» αν είναι όλα καλά με τα Σχολεία. Προφανώς, η δήμαρχος ήθελε να «ακυρώσει» την κριτική που επρόκειτο να ακολουθήσει και η οποία -σύμφωνα με τις προβλέψεις- προμηνύονταν σφοδρή, σχεδόν όσο και...
Με την καθιερωμένη δέηση από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου κ. Προκόπιο για τη νέα χρονιά και την κοπή της βασιλόπιτας άρχισε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας σήμερα Δευτέρα, 16/01/2016. «Ευλογούμε την βασιλόπιτα επ΄ωφελεία πάντων υμών, έτη πολλά και ευλογημένα» ευχήθηκε ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Προκόπιος. «Καταθέτω την προσωπική χαρά για την τιμή που κάνατε προς το πρόσωπό μου να ευλογήσω την κοπή της βασιλόπιτας πριν τις εργασίες του Δημοτικού Συμβουλίου. Θεωρώ δεδομένη την αγαθή διάθεση για ό,τι προάγει τη ζωή και το πολιτιστικό επίπεδο του τόπου. Αυτές τις ημέρες δοκιμάζονται πολλοί αδελφοί μας, όλα όμως γίνονται...