Αν και ο τ. Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας «καλύπτεται» από τις ανακοινώσεις Τσανάκα-Μαρκόπουλου για τις οσμές στο Χαλκερό, εντούτοις πιστεύει ότι αν το φαινόμενο συνεχίζεται θα πρέπει να δοθεί μια απάντηση από τους αρμοδίους
Θόδωρος Μαρκόπουλος: Το θέμα για τη νέα έκδοση άδειας λειτουργίας δεν έχει να κάνει με το αν μας ικανοποιούν οι εργασιακές σχέσεις ή αν μας ικανοποιεί ο τρόπος λειτουργίας της βιομηχανίας, αλλά με το αν ισχύει ή όχι η νομοθεσία
«Καμία υποχρέωση δεν έχουμε να καταγράφουμε τους ρύπους» - «Βλακώδη τα όσα γράφονται για υπηρεσιακούς παράγοντες που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους»!
Ο βουλευτής Καβάλας της ΝΔ υπενθυμίζει ότι η επιχείρηση χρωστάει σε ΔΕΠΑ και τράπεζες εδώ και χρόνια, ενώ σχολιάζει ότι αν κλείσει το εργοστάσιο, δε θα υπάρχει αντικείμενο για κανέναν