Ένα από τα βασικά (επικοινωνιακά αλλά και νομικά) επιχειρήματα της εργοδοσίας των Λιπασμάτων της Καβάλας για να μην επιστρέψουν οι 180 απολυμένοι στο Εργοστάσιο της Νέας Καρβάλης στην εργασία τους είναι ότι πλέον οι σχέσεις μεταξύ των «μέσα» και των… «έξω» έχουν διαρραγεί σε σημείο που να μην είναι εφικτή η συνύπαρξή τους εντός του εργασιακού χώρου. Στον απόηχο του προπηλακισμού του προέδρου του ΕΥΚ Καβάλας Ευθύμη Μακρογιάννη από τους… «μέσα», ο πρόεδρος των εργαζομένων στην ΕΛΛΑΓΡΟΛΙΠ Γιώργος Θεοφυλακτίδης (βέβαια, μετά και τη… μεταγραφή τους στη νέα εταιρία που ξεφύτρωσε παραμονές της Πρωτοχρονιάς, αναρωτιόμαστε ποιανών εργαζόμενων πρόεδρος είναι ο εν λόγω εργαζόμενος) έκανε δηλώσεις...
Και «ξαφνικά» παραμονές Πρωτοχρονιάς, μια «νέα» εταιρία «ξεφύτρωσε» στο Εργοστάσιο Λιπασμάτων της Καρβάλης «απορροφώντας» σχεδόν όλους τους εργαζόμενους της ΕΛΛΑΓΡΟΛΙΠ - Στον «αέρα» η άδεια λειτουργίας του εργοστασίου;